1 - 10 van 11 voor afgewezen klachten
Klachtenrapportage.pdf
... totaal aantal afgehandelde klachten resultaat afgehandelde klachten ontvangen 11.2 aantal aantal via aav toegewezen % % afgehandeld 11.2 aantal aantal via kifid afgewezen % % gemiddelde doorlooptijd 12 werkdagen n.v.t. n.v.t. rechtzaken rechtzaken toelichting ) inclusief nagenoeg (voor 90%) toegewezen respectievelijk afgewezen klachten ) kifid ...
abnamro.nl
Abn 77-5000-42b
... -, caravan-, doorlopende reis-, kampeeruitrusting- en kostbaarhedenverzekering). als de schadeclaim geheel of gedeeltelijk is afgewezen, dan kunt u de bescheiden hieromtrent naar ons toesturen. - u bevordert een ... (bewijsstuk overleggen) vul ook vraag in. 20 medisch geef een omschrijving van de klachten ziekteverloop ten behoeve van onze medisch adviseur 21 invullen bij vertreksvertraging wanneer ...
abnamro.nl
Gemeenschappelijke voorwaarden verzekeringen pdf
... nadat de verzekeraar een uitkering krachtens de verzekering heeft gedaan dan wel heeft afgewezen, met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste een maand. de verzekering eindigt ... gebeurtenis verzekeraar tot een verplichting tot uitkering kan leiden. 3.k.2 geschillen klachten en geschillen over de verzekeringsovereenkomst kunnen worden voorgelegd aan de directie schadeverzekering n ...
abnamro.nl
Opmaak 1
... nadat verzekeraar een uitkering krachtens de verzekering heeft gedaan dan wel heeft blad 2 afgewezen, met in achtneming van een opzegtermijn van ten minste twee maanden. de verzekering eindigt ... medewerking te verlenen en de verlangde inlichtingen te verstrekken. 2.16 klachten en geschillen 2.16.1 klachten en geschillen over de verzekeringsovereenkomst kunnen worden voorgelegd aan de directie ...
abnamro.nl
77-5001-29a
... geschieden rechtsgeldig aan het laatst bij verzekeraar bekende adres. 2.19 klachten en geschillen klachten en geschillen over de verzekeringsovereenkomst kunnen worden voorgelegd aan de directie schadeverzekering ... verzekeraar een uitkering op grond van deze verzekering heeft gedaan, dan wel heeft afgewezen, heeft verzekeringnemer het recht gedurende een jaar na beeindigingdatum van de verzekering ...
abnamro.nl
ZZP Schadepakket Polisvoorwaarden pdf
... verzekeringnemer geschieden rechtsgeldig aan het laatst bij verzekeraar bekende adres. 2.17 klachten en geschillen klachten en geschillen over de verzekeringsovereenkomst kunnen worden voorgelegd aan de directie ... verzekeraar een uitkering op grond van deze verzekering heeft gedaan, dan wel heeft afgewezen, heeft verzekeringnemer het recht gedurende een jaar na beeindigingdatum van de verzekering ...
abnamro.nl
60-5620-02g.Fh10
... nadat de verzekeraar een uitkering krachtens de verzekering heeft gedaan dan wel heeft afgewezen, met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste een maand. de verzekering eindigt ... gebeurtenis verzekeraar tot een verplichting tot uitkering kan leiden. 3.k.2 geschillen klachten en geschillen over de verzekeringsovereenkomst kunnen worden voorgelegd aan de directie schadeverzekering n ...
abnamro.nl
Prospectus_Direct_Vastgoed.pdf
... beheersing de beheerder beschikt over een beschreven klachten- procedure. deze klachtenprocedure is gericht op een spoedige en zorgvuldige behandeling van klachten. de beheerder beschikt voor zichzelf en ... de ontvangers van dit prospectus (behalve aan degenen wier inschrijving op certificaten is afgewezen). de overhandiging van dit prospectus enkele omstandigheid een verklaring of impliceert dat de ...
abnamro.nl
Aanvraagformulier ICS gold Creditcard pdf
... openbare orde of de openbare veiligheid. wij informeren u als uw aanvraag wordt afgewezen op grond van informatie van het bureau kredietregistratie tetiel (bkr) of informatie van ... in de nederlandse taal. c) betreffende beroepsprocedures bestaan van en toegang tot buitengerechtelijke klachten en beroepsprocedures u kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven ...
abnamro.nl
ESF_010811.pdf
... openbare orde of de openbare veiligheid. wij informeren u als uw aanvraag wordt afgewezen op grond van informatie van het bureau kredietregistratie tetiel (bkr) of informatie van ... in de nederlandse taal. c) betreffende beroepsprocedures bestaan van en toegang tot buitengerechtelijke klachten en beroepsprocedures u kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven ...
abnamro.nl
|