1 - 4 van 4 voor betaalde speler
Media_in_beeld.pdf
... het andere congres werd er aan gewijd. crossmedia was ook een buzz word'. iedere speler in de mediasector moet crossmediaal, was het credo. binnen no time had ieder zich ... zijn flinterdun. kranten worden nauwelijks nog gelezen. er zijn nog maar twee gratis ochtendkranten over. betaalde dagbladen zijn nicheproducten voor een letterlijk uitstervende groep mensen. tv- stations concurreren heftig met ...
abnamro.nl
Kiezen_is_macht.pdf
... nieuwe factor, waarvan de impact nog niet geheel duidelijk is. dit maakt gemiddelde' nederlandse speler niet makkelijker om de koers voor de komende jaren te bepalen. zeker omdat ... zogenaamde brandstores is het aantal vragers nog verder toegenomen. de zelfstandige winkelier kan de betaalde overnamesommen veelal niet weerstaan. zo deel van de vraag tegemoet gekomen. het contrast met ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... , maar investeringen tussen miljoen zijn het meest gangbaar), investeert de private equity-speler vooral ook betrokkenheid en kennis van het (internationaal) ondernemen. in totaal heeft ... verdergaande digitalisering van de mediaconsumptie. een andere belangrijke ontwikkeling is de doorbraak van betaalde content op websites van dagbladen en tijdschriften. digitale kiosken, webabonnees en betalen ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... een aanhoudende druk op de prijzen. aantal winkels 2.730 aantal betaalde banen 22.200 netto omzet per winkel eur 1,04 mln ... hebben opgezet. de over- name van bol.com, na grootste online speler in nederland, door ahold is een voorbeeld van hoe een grote klassieke detail- handelsketen een pure online speler opkoopt verliezen in de strijd om de consument. de groei van ...
abnamro.nl
|