1 - 7 van 7 voor brief schrijven
Stap 5: Meld je klacht ook bij de AFM | AFM
... beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst print deze ... onderzoek te starten. het is dan ook belangrijk om altijd een kopie van je brief naar het meldpunt financia le markten te sturen. dat mag anoniem. stuur alle ...
afm.nl
Stap 3: Ga naar de rechter | AFM
jouw aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst print deze pagina print ...
afm.nl
Stap 1: Schrijf een brief | AFM
... goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst print deze ... brief schrijven a stap 1 schrijf een brief heb sparen, lenen, beleggen of verzekeren? bijvoorbeeld je bent niet goed gea nformeerd over de risicoa kosten? schrijf dan eerst een brief ...
afm.nl
Stap 2: Ga naar het klachteninstituut | AFM
... goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst print ... je ontevreden over het antwoord onderneming? of reageert onderneming niet? schrijf dan een brief naar het klachteninstituut financia le dienstverlening ( link naar kifid kifid). stuur ook ...
afm.nl
Stap 4: Controleer jouw stappen | AFM
jouw aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst print deze pagina print ...
afm.nl
Klacht over een financiƫle onderneming | AFM
... zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst ... brief duidelijk wat wat je verwacht onderneming. onderneming is verplicht jouw klacht serieus te beoordelen en moet binnen zes weken een inhoudelijke schriftelijke reactie te geven. vind je het schrijven ...
afm.nl
Begrippenlijst klacht over aanbieder | AFM
jouw aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter stap 4 controleren stap begrippenlijst indienenbegrippenlijst begrippenlijst klik begrippen ...
afm.nl
|