1 - 10 van 16 voor consu ment
Introductietekst
... de detailhandel en de hore- ca om de krimp achter zich te laten doordat de consu- ment minder somber wordt. de industrie, groothandel en transport, die al eerder flink hebben kunnen profi ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... doe-het-zelf de bodem zo langza- merhand bereikt is. dankzij een stijging van het consu- mentenvertrouwen en een lichte groei van de bestedingen kan de krimp een halt worden toegeroepen ... en bricks zijn de dagen van fysieke winkels nu voorbij? duidelijk traditionele' fysieke detailhandel de consu- ment zal moeten volgen richting het web. consequentie hiervan diverse branches een daling van het aantal ...
ing.nl
ING kansen supply chain_01.indd
... voor de broeierij. bij droog- verkoop gaan de bloembollen naar de tuinen van de consu- ment en naar parken. de keten als gevolg van wereldwijde productiestijgingen is de concur- ... . juni vlees- en vleeswarenafzetmarkt in handen.via slagers gaat vlees vleeswaren naar de consu- menten. overige afzetmarkten zijn verantwoordelijk voor het restant. verwerking de nederlandse vleesverwerkende sector ...
ing.nl
INGstudie de strijd om afval Sept2010 tcm7 73135 pdf
... geretourneerd worden van de markt na afdanking door de eind'gebruiker (bedrijf instelling, overheid of consu- ment). de concurrentiekracht ten opzichte van verbranding' zal dan verder groeien. op lange termijn, zeker ... van metaal (markt- aandeel van circa 50%). de andere grote partij in dit seg- ment is lindemann19 . wereldwijd in opkomst zijn chinese producenten, die vanwege de (perceptie over en ...
ing.nl
Microsoft Word - DEO maart 2011 final versie woensdag 30 maart.doc
... sec- toren opnieuw getest door een combinatie van kosten- stijging (grondstoffen), koopkrachtbeperking (consu- mentenbestedingen) en hoge concurrentiedruk. duurzaamheid, internationalisering en outsourcing kun- nen helpen ... maken met hogere grondstof- prijzen, maar andere sectoren in de schakels richting consu- ment volgen snel. sectoren als detailhandel, bouw, horeca en autoretail hebben te maken ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... belangrijk is in ieder geval om het internet te omarmen aangezien de zoektocht van de consu- ment alleen maar vaker online zal beginnen. wel moeten ondernemingen goed nadenken in hoe verre ... zullen plaatsvinden. belangrijk is goede locatie, duidelijke focus en een relevante propositie voor de consu- ment; de juiste (shop)beleving en het juiste assortiment in de winkel, ondersteund door kundig ...
ing.nl
Crash in autoverkopen tcm7 96995 pdf
... de markt voor nieuwe auto's krijgt men te maken met een zuinige en prijskritische consu- ment. toch zijn er ook factoren die de occasionmarkt in de kaart kunnen spelen. zo zien ... toch enigszins draaiende te kunnen houden. in goede tijden zorgen buffers voor korte levertijden richting consu- ment. ook maken dealers het mogelijk dat klanten hun auto's in kunnen ruilen. diverse redenen ...
ing.nl
ING-Sectoralert-btw-Ondernemer-betaalt-hogere-btw_tcm7-119116.pdf?id 20130327030918
... het nieuwe btw- en accijnstarief op twee momenten plaatsvindt en de doorberekening aan de consu- ment gespreid wordt doorgevoerd. detailhandel non-food prijsaanpassingen blijven in 2012 grotendeels uit voor ... omzetcijfers voor de detailhandel non-food in december 2000. wel werden in de deelsectoren consu- mentenelektronica en doe-het-zelf, voor die periode, hoge omzetcijfers genoteerd. de verhoging ...
ing.nl
woonbranche-op-zoek-naar-medicijn_tcm7-130263.pdf?id 20130327030918
... , type producten dat gekocht wordt en bovenal de manier waarop gekocht wordt andere benadering richting consu- ment. dit geldt niet enkel voor de woonbranche, maar voor de gehele sector non-food retail ...
ing.nl
Introductietekst
... . ook de regio ondervindt hinder van de afne- mende bestedingen van zowel het bedrijfsleven, de consu- ment als de overheid. de sterk exportgeorienteerde regio wordt bovendien geraakt door de terugvallende wereldhan- del ...
ing.nl
|