1 - 10 van 16 voor consu menten
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... heeft reeds jaren aan (offline) merkbeleving kunnen sleutelen en kan altijd steunen op een stroom consu menten die de stad opzoeken. er blijft een groep consumen ten stad wil funshoppen of behoefte ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... de groei van het aantal vakanties afvlakt, vanwege de geringe bevolkingstoename. in de reiswereld nemen consu- menten steeds meer zelf het heft in handen zoeken en boeken gaat. daarnaast richten veel aanbieders ...
ing.nl
ING kansen supply chain_01.indd
... de broeierij. bij droog- verkoop gaan de bloembollen naar de tuinen van de consu- ment en naar parken. de keten als gevolg van wereldwijde productiestijgingen is de concur ... . juni vlees- en vleeswarenafzetmarkt in handen.via slagers gaat vlees vleeswaren naar de consu- menten. overige afzetmarkten zijn verantwoordelijk voor het restant. verwerking de nederlandse vleesverwerkende sector betreft ...
ing.nl
ING West en Midden Brabant houdt groei vast juni 2011 tcm7 89188 pdf
... . in west-brabant is dit minder voelbaar doordat de sector daar niet oververtegenwoordigd is. hoewel consu- menten minder besteden bij het zundertse bloemencorso of de efteling, blijven ze niet weg. op het ...
ing.nl
Microsoft Word - ING Cijfers uitgelicht 20110201.consumptief krediet.doc
... krimp in zes jaar noteren. naast een krimpende consumptie speelt hier een structurele verschuiving van consu- menten naar flexibeler krediet mee. in 1998 was het productieaandeel van doorlopend krediet in de totale ...
ing.nl
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... in 2010 hebben 9,25 miljoen consumenten een online aan- koop gedaan. gemiddeld gaven online consu- menten a 890 uit aan internetaankopen. online kopers zijn net zo vaak man als vrouw. ... dat de producten die via thuiswin- kelen worden besteld door de kep-bedrijven aan de consu- menten worden geleverd. de specifieke goederen' worden momenteel zowel traditioneel gekocht (dus fysiek in de win ...
ing.nl
Ing kwartaalbericht Industrie april 2010 tcm7 51285 pdf
... onzeker zijn, zal de inhaalvraag op termijn een ordergroei voor producenten opleveren. voorwaarde is dat consu- menten met meer vertrouwen de toekomst tegemoet gaan zien. de productiedaling in de machine- en transportmid ...
ing.nl
ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... heeft gelaten en eindelijk weer een opwaartse lijn te pakken heeft, breekt opnieuw onrust uit. consu- menten raken gewend aan het kopen van kleding en schoenen via internet. de resulte- rende ... het jaar zal lastig zijn gezien de negatieve ontwikkeling van de koopkracht, die de consu- mentenbestedingen drukt. tevens blijft het consumenten- vertrouwen negatief. de hevig opgelaaide zorgen omtrent de ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... maar liefst 7,8%. de speciaalzaken hebben sterk te leiden onder de huidige omstandigheden. consu- menten beknibbelen op hun uitgaven en stappen eerder richting supermarkt. ook foodservice trekt marktaandeel ... zullen plaatsvinden. belangrijk is goede locatie, duidelijke focus en een relevante propositie voor de consu- ment; de juiste (shop)beleving en het juiste assortiment in de winkel, ondersteund ...
ing.nl
Woonboulevard 2 0 tcm7 101849 pdf
... in de periode rond 2000) vaak gebruik werd gemaakt van de overwaarde op een huis. consu- menten namen hypotheken op basis van overwaarde besteden aan duurzame goederen, waaronder bijvoorbeeld meubels. lege woonboulevards ...
ing.nl
|