1 - 10 van 12 voor consumptieve aankoop
··opm/prinsjesdag 2005
... de economie. in 2006 trokken de investeringen verder aan. na enkele jaren kwakkelen, begonnen de consumptieve bestedingen hun opmars in de tweede helft van vorig jaar om fors verder te groeien ... geeft de ontwikkeling van de maandlasten als per- centage van het gemiddelde besteedbare huishoudinkomen bij aankoop van een gemiddeld huis een indicatie van de betaalbaarheid van wonin- gen voor starters. ...
abnamro.nl
Woonkit.pdf
... de maandelijkse bijdrage die je betaalt aan de vereniging van eigenaren. kosten voor de aankoop kosten voor de hypotheek kosten voor het huis overdrachtsbelasting (6%) afsluitkosten verbouwingskosten notariskosten ... hebt afgesloten voor de verbouwing. rente die je betaalt over een hypothecaire lening voor consumptieve bestedingen is niet aftrekbaar in box 1. wel verlaagt het bedrag van de hypotheek ...
abnamro.nl
Brochure Bankspaar hypotheek pdf
... geldt voor maximaal 30 jaar. rente die u betaalt over een hypothecaire lening voor consumptieve bestedingen is niet aftrekbaar in box 1. het bedrag van de schuld verlaagt wel ... , verzekert aansprakelijkheidsverzekering van abn amro. rechtsbijstandsverzekering stel, u hebt een conflict op uw werk. aankoop van uw televisie ontstaat een geschil. uitkomt, wel zo prettig juridische hulp te hebben. ...
abnamro.nl
vos_agrarisch.pdf
... koopbereid- heid binnenkort zou kunnen worden gevolgd door een jaar-op-jaar-stijging van de consumptieve bestedingen. de investeringen zullen als laatste bijdragen aan het herstel. de bezettingsgraad in de industrie ... abn amro zich terdege moe- ten beraden op zijn strategie op het gebied van de aankoop van melkquota. het aantal melkveehouders daalt jaarlijks. de aanleiding is vaak een gebrek aan ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... heid binnenkort zou kunnen worden gevolgd door een jaar-op-jaar-stijging van de consumptieve bestedingen. de investeringen zullen als laatste bijdragen aan het herstel. de bezettingsgraad in ... over hun hardwarebestedingen voor het komende jaar. daarnaast nederlandse consument terughoudend in de aankoop van hardware producten. n toch verwachting omslag zal plaatsvinden in de investeringen in ...
abnamro.nl
Visie_op_Retail_2009.pdf
... koopbereidheid dalen door een teruglopend consumentenvertrouwen en een tegenvallende economie. dit zal de consumptieve bestedingen beinvloeden. bij (luxe) duurzame consumentengoederen (bijvoorbeeld sieraden of auto's) zal ... consument maakt onderscheid in producten dagelijks leven noodzakelijk zijn en producten waarvan de aankoop mak- kelijk geschrapt of uitgesteld kan worden. in 2008 daalde de omzet ...
abnamro.nl
Visie op Publieke Sector 2009 pdf
... zette de koopkracht in veel landen onder druk en daarmee de groei van de particuliere consumptieve bestedingen. in de loop van het jaar vertraagde de groei van de wereldeconomie van 4 ... in een duur huursegment, en die raak je niet zo gemakkelijk kwijt. dus als een aankoop niet past in het voorraadbeleid van een woningcorporatie, moet ze ook niet verplicht worden gesteld ...
abnamro.nl
vos-agrarisch.pdf
... in het tweede halfjaar weer groei zal vertonen waarschijnlijk dankzij een aantrekkende uitvoer. de consumptieve bestedingen dalen naar verwachting opnieuw. in 2011 groeide de economie met 1,2%. ... . de grondprijzen verder gestegen ondanks de ontwikkelingen in de bouw en de verminderde aankoop van grond door de overheid voor natuurdoeleinden. akkerbouwproductie in nederland en omringende landen ...
abnamro.nl
vos-bouw.pdf
... halfjaar weer groei zal vertonen waarschijnlijk dankzij een aantrekkende uitvoer. de consumptieve bestedingen dalen naar verwachting opnieuw. visieopnederland nederlandseeconomie groeide de economie met ... particuliere woningmarkt. projectontwikkeling is vooral kapitaalintensief wanneer de investeringen voor de aankoop van ontwikkelingsposities nodig zijn. daarnaast loopt een ontwikkelaar het risico ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... tweede halfjaar weer groei zal vertonen waarschijnlijk dankzij een aantrekkende uitvoer. de consumptieve bestedingen dalen naar verwachting opnieuw. in 2011 groeide de economie met 1, ... . 23schoenen sportspeciaalzaken economische tegenwind leidt tot omzetdaling fysieke winkel nog dominant bij aankoop van sportartikelen strategie gericht op crosschannel heeft de toekomst branchebeschrijving trends en ...
abnamro.nl
|