1 - 4 van 4 voor cross channel kopers
retail rapport cross channel pdf
... kopers, offline kopers en cross channel kopers. anderzijds wordt cross channel winkelgedrag bekeken vanuit de retailer, fabrikant en merkeigenaar en hoe zij met de cross channel ...
abnamro.nl
Media_rapport_2010.pdf
... media industrie strategische pijlers en praktische tips voor cross-border initiatieven 1 inhoudsopgave deel i marktanalyse nederlands ... het marktaandeel anders te groot zou worden. de kopers waren investe- ringsmaatschappij egeria (80%) en tv-zender ... mtv,tmf, comedy central, nickelodeon, national geographic, discovery, disney channel, disney xd. een belangrijk verschil met belgie nederlandse ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... straat op, naar de winkel (offline), de digitale snelweg op, mobiel of vast (online) of cross channel retail, een slimme combinatie van beide? klanten geven retailers online veel meer informatie dan ... het grootste deel ten koste van de fysieke winkelomzet. het zijn net vooral nieuwe online kopers groei gaan zorgen. het volwassen worden van online retail leidt tot verandering van businessmodellen. ...
abnamro.nl
retail sectorupdate fashion pdf
... toe te schrijven aan de snel groter wordende populatie van online kopers. de groei in de populatie van online kopers zwakt echter steeds verder af. om toch meer online omzet ... voorraadrisico voor de retailer. consument gaat voor cross channel op basis van consumentenonderzoek stellen cbw- mitex toekomst het grootste deel van de consumenten cross channel haar retail aankopen gaat doen. het aandeel ...
abnamro.nl
|