1 - 3 van 3 voor cross channel kopers
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... ), informatie en doorverwijzing op basis van zoekresultaten naar hun aanbod. de positie van affiliates kopers- wijziging van google bijvoorbeeld sterk gewijzigd. het internetbedrijf ontplooit steeds meer eigen activi- ... al even beleefd kan worden. samen bieden kanalen een meerwaarde voor de klant, waarmee cross channel binding een feit is. reisbureaus gaan in de aanval op online kanalen door echt ...
ing.nl
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... koop schade berokkent (kannibaliseren). een relatief nieuwe ontwikkeling is de opkomst van cross-channel retailing. bij cross-channel retailing gaat het er om de consument optimaal te laten profiteren ... winkelstraat. webwinkels kun- nen zich in zo'n straat aansluiten, waardoor online kopers een compleet assortiment aangeboden krijgen. de logistiek van webwinkelproducten wordt momenteel winkels ...
ing.nl
ING-Grote-behoefte-aan-innovatie-schoenenwinkels-oktober2012_tcm7-122828.pdf?id 20130327043646
... online platform voor haar formules te starten, genaamd intreza. het bedrijf probeert met deze cross channel benadering vooral de combinatie met haar grote aantal fysieke winkels en haar landelijke dekking ... in typen shoppers per se leidt tot een gelijke scheiding in online en offline kopers. een funshopper kan uren doorbrengen in webshops, terwijl functionele shoppers mogelijk ook door bepaalde ...
ing.nl
|