1 - 6 van 6 voor crossmediale activiteiten
sbs.pdf
... crossmediale activiteiten. steeds vaker worden tv-programma's aangevuld en ondersteund met andere media, zoals internet en mobiele telefoon. sbs is druk doende met de ontwikkeling van crossmediale activiteiten ...
abnamro.nl
Media_in_beeld.pdf
... crossmediale hype wordt realiteit achteraf kan geconcludeerd fundamenten voor een crossmediale aanpak in de dagen van de hype zijn gelegd. in 2007 ontplooiden praktisch alle mediapartijen crossmediale activiteiten ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2006.pdf
... actief zijn. het televisiestation kan daarbij als vensterkanaal het uithangbord' zijn van activiteiten op andere platforms, zoals internet en mobiele telefonie. doen moeten de omroepen ... weer; voor tijdschriften geldt dit veel minder. crossmediale activiteiten van uitgevers zijn nog vrij beperkt, echter bij de ontwikkeling van andere activiteiten kunnen zij profiteren van hun merkbekendheid, ...
abnamro.nl
Media_rapport_2010.pdf
... nagenoeg compleet omgekeerd. bedrijven zijn hier nauwelijks ge- hinderd in hun crossmediale en expanderende activiteiten, simpelweg omdat hier niet of nauwelijks regelgeving voor bestaat. mede ... .nu.nl); n wpg uitgevers richt zich op boeken, tijdschriften en educatie. crossmediale activiteiten blijven beperkt tot sites van de eigen titels, inclusief webshops. ingewikkelde aandelenconstructies ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... aanjagen. het is aanlokkelijk om primair gericht kostenbeheersing en het afstoten van niet-kern activiteiten. gezien algemeen matige vooruitzichten voor 2009, zoals beschreven in dit rapport, lijkt dat verstandig. ... ze dat al ooit gedaan hebben. de uitgevers proberen het al een tijdje met crossmediale aanbiedingen, zich goed. dagbladuitgevers volstrekt kansloos, alleen de vraag is; kunnen ze de ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... structureel combineren van reclame voor verschillende mediumtypes tot een samenhangende en succesvolle crossmediale marketingcampagne, is nog lang niet uitge- kristalliseerd. dit biedt reclame- en mediabureaus ... toe te voegen in een multimediale reclamecampagne, bijvoorbeeld als aanjager van online activiteiten. de drukkerij van de toekomst zal een multimediale dienstverlener specialisatie het ...
abnamro.nl
|