Crossmediale concepten host:abnamro.nl

Crossmediale concepten host:abnamro.nl 



1 - 4 van 4 voor crossmediale concepten


sbs.pdf
... plaats van concepten die specifiek op televisie gericht zijn,, sommige producenten steeds meer complete crossmediale concepten bedacht die op verschillende platforms zetten. sbs-concepten als sterren dansen op het ijs of so you wanna be a postar' zijn goede voorbeelden van complete crossmediale concepten ...
abnamro.nl


Media_in_beeld_2008.pdf
... specialisatie op een beperkte, maar duidelijke doelgroep met een snelle doorloop van concepten en nieuwe titels. deze meer persoonlijke mediaconsumptie is echter een aanvulling op ... media met hun gedigitaliseerde producten op internet geld kunnen verdienen. kernbedreigingen traditionele media crossmediale convergentie vergroot de concurrentie consumptie van media verschuift naar internet en mobiel ...
abnamro.nl


VOS_Media_en_technologie.pdf
... het structureel combineren van reclame voor verschillende mediumtypes tot een samenhangende en succesvolle crossmediale marketingcampagne, is nog lang niet uitge- kristalliseerd. dit biedt reclame- en mediabureaus ... lijkt dit format een uitkomst, ware publiek zo langzamerhand uitgekeken raakt op reality concepten. de uitdaging voor televisie ligt in de samenwerking tussen zenders en producenten ...
abnamro.nl


Media_rapport_2010.pdf
... (www.nu.nl); n wpg uitgevers richt zich op boeken, tijdschriften en educatie. crossmediale activiteiten blijven beperkt tot sites van de eigen titels, inclusief webshops. ingewikkelde aandelenconstructies ... concepten te ontwikkelen. het belgische voordeel van nu kan wel eens de achterstand van morgen zijn. zeker als belgische mediabedrijven niet beter gebruik gaan maken van hun crossmediale moge ...
abnamro.nl





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map