1 - 6 van 6 voor cultuur recreatie
Nederlandse_zeehavens.pdf
... van de stadsgroei en de groei van niet-havengerelateerde (bedrijfs)activiteiten zoals persoonlijke dienstverlening, cultuur en recreatie. op deze manier werken de voordelen verder regio en dragen havens in het algemeen hoogwaardig ...
abnamro.nl
Visie op Vrijetijdsindustrie 2009 pdf
... die actief horeca recreatie. de sector bestaat uit een grote varieteit aan bedrijven. zo zijn er binnen de horeca ruim 42.000 bedrijven actief en binnen de recreatie (inclusief cultuur en sport) ... te maken met vraaguitval. hierbij valt overigens horecabranches veelal zwaarder worden getroffen dan recreatie, sport en cultuur. de scherpe daling van de omzet bij cafebedrijven vooral te wijten aan een ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... zitten ook op gare du nord, waarvoor we een tender wonnen, heel bijzonder. leuk cultuur onze oer-nederlandse winkels te openen. per land selecteren we ronald van zetten, ceo ... en schoenenwinkels, warenhuizen, doe-het-zelfzaken, iedereen probeert een graantje mee te pikken van de recreatie- en vrijetijdsmarkt. grote sportmerken bewegen zich meer zelfstandig in het retailkanaal, en concurreren daarmee ...
abnamro.nl
Exportmonitor okt 2012final.doc
... pons food, agribusiness agri- grondstoffen thijs.pons nl.abnamro.com - mathijs deguelle detailhandel, horeca, recreatie, sport cultuur mathijs.deguelle nl.abnamro.com - hans van cleef energie hans.van.cleef nl.abnamro.com ...
abnamro.nl
retail sectorupdate fashion pdf
... ? bij een daling van het inkomen bezuinigen de meeste consumenten op hun uitgaven aan recreatie en vakantie. kleding en schoenen zijn samen met voeding, dranken en tabak producten waarvoor ... op consumentenvertrouwen koopbereidheid licht toegenomen bron cbs weet alles, op niets 12% overig 16% recreatie en cultuur 12% vakantie 16% auto en vervoer 13% kleding, schoeisel 9% voeding, dranken. tabak ...
abnamro.nl
Microsoft Word - Sector Monitor Retail _ JAN 0.97
... .) consumentenvertrouwen (r.a.) auto en vervoer overig kleding, schoeisel voeding, drankenop alles, op niets recreatie en cultuur vakantie consumentenvertrouwen koopbereidheid economisch klimaat 3 retailmonitor januari 2012 detailhandel bron cbs volumes detailhandel bron ...
abnamro.nl
|