1 - 10 van 19 voor digitale televisie
Webads.pdf
... en geluid werkt beter dan met tekst en plaatjes. push the red button moment binnen digitale televisie gebruikt als interactieve mogelijkheid op een tv commercial, zoals je op internet kunt klikken op ...
abnamro.nl
Upc.pdf
... digitale kanalen worden doorgegeven. digitalisering zorgt daarmee voor een veel effectievere distributie. het maakt voor upc mogelijk dat ze meer diensten kunnen aanbieden, zoals internet, telefonie en digitale televisie naast analoge televisie ... aan het programmeren van je digitale videorecorder via je mobiele telefoon. digitale televisie maakt veel interactieve toepassingen mogelijk. ook ...
abnamro.nl
Media_in_beeld.pdf
... digitale rechten van auteurs. dvb digital video broadcasting, een internationaal aanvaarde en in europa ontwikkelde open standaard voor digitale televisie en digitale ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2008.pdf
... en content. met mobiel internet ontwikkelt de mobiele telefoon zich, naast print, (digitale) televisie radio en internet, tot een vierde platform voor mediaconsumptie. dit zorgt ... september volgde, in samenwerking met mtv, comedy central family. kernbedreigingen televisie versnippering aanbod door digitale televisie en internet reclame-inkomsten uit spot-advertenties onder druk producenten kunnen ...
abnamro.nl
VOS_Telecom_en_internet.pdf
... glasvezel, snel internet en mobiele netwerken om te profiteren van de groei van digitale televisie en mediaconsumptie via internet. daarnaast concurreren telecombedrijven met nieuwe spelers op de markt, ... telecombedrijven houden zich bezig met het aanbieden van toegang tot telefonie, internet en televisie en exploiteren hun eigen netwerken. kleinere bedrijven houden zich voornamelijk bezig met ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... versnippering van het aanbod door de opkomst digitale televisie, internet en mobiel reclame-inkomsten uit spotadvertenties ... televisie bron nielsen media research prognose netto mediabestedingen 2008 bron nielsen media research kijktijdaandelen per zender in 2008 bron stichting kijkonderzoek (sko) penetratiegraad digitale ontvangst en randapparatuur bron stichting kijkonderzoek (sko) totaal digitale ...
abnamro.nl
VOS_Televisie_en_Radio.pdf
... media research, kobalt penetratiegraad digitale ontvangst en randapparatuur bron stichting kijkonderzoek netto mediabestedingen televisie bron nielsen media research, abn amro sector research n televisie neemt na de persmedia ... uit. n bijna de helft van de nederlandse kabelabonnees ont- vangt medio 2009 digitale televisie. dit aandeel zal in de toekomst gestaag doorgroeien door een toename van het ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... lager uit. n bijna de helft van de nederlandse kabelabonnees ont- vangt medio 2009 digitale televisie. dit aandeel zal in de toekomst gestaag doorgroeien door een toename van het aantal ... van glasvezel, snel internet en mobiele netwerken om te profiteren van de groei van digitale televisie en mediaconsumptie via internet. daarnaast concurreren telecombedrijven met nieuwe spelers op de markt, zoals ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2006.pdf
... breedte uit. kpn ziet zijn inkomsten aan spraaktelefonie langzaam afnemen en start met mine', digitale televisie via adsl. het al eerder genoemde en succesvolle uitzendinggemist.nl van de publieke ... video kunnen films worden bekeken. ook de grenzen tussen sectoren vervagen. kpn gaat in digitale televisie en omroepen produceren hun eigen programma's. verder vervagen de grenzen tussen professional en ...
abnamro.nl
vos-media_technologie.pdf
... digitale televisie uitgekomen groei van de afgelopen jaren lijkt te stabiliseren nu de huishoudens die digitale televisie willen, grotendeels zijn overgestapt. in de nederlandse markt zijn inmiddels nieuwe vormen van digitale televisie ... - play combinatie van digitale televisie, internet en telefonie. nu echter ongeveer driekwart van de huishoudens beschikt over digitale televisie, begint ook deze ...
abnamro.nl
|