1 - 8 van 8 voor duurzaam innoveren
223980 Binnenwerk
... vastberadenheid waarmee deze ondernemers te werk zijn gegaan en de conti- nue drang om te innoveren. ondernemers standaard product de amerikaanse markt opgegaan. hun succes is vooral te danken aan het ... katoen. imps elfs werkt nauw samen met de organi- satie made-by, een label voor duurzaam gemaakte mode. bedrijven die dit label voeren staan voor een goede balans tussen fair trade ...
abnamro.nl
vos_agrifood.pdf
... zijn met onderhandelen over lage prijzen en wat meer tijd steken in samenwerking om te innoveren. en in nadenken over welke producten consumenten graag op de schappen zien. dijkman het ... , de beschikbaarheid van gewenste hoeveelheden en de betrouwbaarheid van afleveringen. gemak, gezond, gevarieerd en duurzaam geproduceerd zijn belangrijke wensen in de markt. dit geeft een impuls aan de afzet ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... rol te kunnen spelen, wanneer de markt weer aantrekt, belang om juist nu te blijven innoveren. dit vraagt om strategieen die bedreigingen omzetten in kansen. uiteraard denken wij graag met u ... worden. tip 3 ict-bedrijven zullen echt meer moeten gaan doen aan maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen. want opdrachtgevers gaan daar straks op letten bij het inkopen. vooral de overheid, zelfs ...
abnamro.nl
Visie_op_Industrie_2009.pdf
... . om rendabel te blijven moeten bedrijven continu kostenbesparingen doorvoeren en via innoveren omschakelen naar producten met een hoge toegevoegde waarde. hoeweldetotalewerkkapitaalpositiein2007bijnaniet veranderde ten ... die branchebreed vaker wordt ondersteund. consumenten verlangen naar gebruik van duurzaam verantwoord geproduceerde producten en materialen (fsc-keurmerk) en zijn bereid daarvoor ...
abnamro.nl
Glastuinbouw Marktgericht investeren pdf
... is het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen minimaal. ook het personeelsbeleid is gericht op duurzaam- heid. het personeelsverloop op het orchideebedrijf is minimaal door grote betrokkenheid van ... de huidige laagconjunctuur biedt sterke partijen goede mogelijkheden om marktgericht te investeren, te innoveren of het bedrijf te optimaliseren door bedrijfsovername of schaal- vergroting. met een ...
abnamro.nl
vos-food.pdf
... van de medaille consument pas getriggerd wordt door merk-fabrikanten. logisch; merk-fabrikanten innoveren radicaler en maken de harten van consumenten rijp voor veranderingen. private label-fabrikanten ... residuen van gewasbeschermingsmiddelen en een snelle en efficiente logistiek. gezond, gemak, gevarieerd en duurzaam geproduceerd staan bij de hedendaagse consument hoog in het vaan- del. dit geeft ...
abnamro.nl
rapport co-creatie 2.indd
... mindere tijden een belangrijk voordeel dat het verschil kan uitmaken tussen wel of niet innoveren. vooral voor kleinere bedrijven een belangrijk voordeel. 15hype, haarlemmerolie of harde waardecreatie? outofthebox. ... het startpunt plezier, belangstelling. en dan, hoe gaat het verder? mensen willen vooral duurzaam, structureel samenwerken als beide partijen er beter van worden, er waarde aan ontlenen. ...
abnamro.nl
food sector.indd
... blijkt geheel genomen open innovatie een positieve impact innovatiepotentieel van een bedrijf. open innoveren kent wel ver- schillende dimensies breed kijken naar ontwikkelingen, concreet samenwerken ... verschillen tussen de doelstellingen en belangen van de verschillende deelnemers. hoewel duurzaam- heidsdoelstellingen en bedrijfscontinuiteit vaak samengaan, is dit zeker situaties het geval. ...
abnamro.nl
|