1 - 10 van 19 voor fysieke winkel
vos-retail.pdf
... het koop- en orientatieproces bij dames- en kindermode. voor herenmode is de fysieke winkel nog dominant. zowel online fysieke winkels wisselen de assortimenten vaak, spelen op de laatste trends en ... de consument een kledingstuk nog graag past en voelt in een fysieke winkel, zal hij steeds vaker online kopen. de fysieke winkel krijgt steeds meer de functie van experience center . duurzaamheid ...
abnamro.nl
retail-branche-schoenen.pdf
... de stijgen- de loon- en grondstofkosten. tegenwoordig koopt consumenten schoeisel wel eens online. de fysieke winkel heeft nog een dominante positie bij het kopen van schoenen. echter, consumen- ten ... optimaliseren van crosschannelstrategieen. in samenwerking met fabrikanten is het nu mogelijk online in de fysieke winkel meer dan alleen de aanwezige collectie aan te bieden. de klant krijgt zo ...
abnamro.nl
retail branche sport kampeerartikelen pdf
... en branchevervaging verkrapping marges leidt tot slechter bedrijfsresultaat sportspeciaalzaken grootste marktaandeel fysieke winkel dominant verkoopkanaal bron cbs, abn amro sector research bron hbd bron ... online. toch productgroepen fysieke verkoopkanaal nog leidend. bij schoenen is de offline verkoop heel dominant. toekomst lijken de voordelen van de fysieke winkel overeind te blijven ...
abnamro.nl
retail branche kledingzaken pdf
... het koop- en orientatieproces bij dames- en kindermode. voor herenmode is de fysieke winkel nog dominant. zowel online fysieke winkels wisselen de assortimenten vaak, spelen op de laatste trends en ... de consument een kledingstuk nog graag past en voelt in een fysieke winkel, zal hij steeds vaker online kopen. de fysieke winkel krijgt steeds meer de functie van experience center . duurzaamheid ...
abnamro.nl
retail-branche-electronica.pdf
... - langrijke succesfactor. ook de online winkels hun toe- komst verzekerd. een crosschannelbediening, door de fysieke winkel met een online aanwezigheid te combineren, heeft de grootste kans van slagen. voor de ... de snelheid, het brede assortiment, de transparantie en het gemak bij de aankoop. de fysieke winkel zal in de toekomst meer gebruikt worden als experience center'. het grootste gedeelte van ...
abnamro.nl
retail-branche-woonzaken.pdf
... vaker hun zoektocht online. de aan- koop zelf vindt echter voornamelijk nog in de fysieke winkels plaats. abn amro verwacht dat het aantal huizentransacties laag niveau blijft. daarnaast stijgt ... en proberen belangrijke elementen in het koopproces. de fysieke winkel blijft daarom een belangrijk kanaal voor woonwinkels. om klanten zowel via het fysieke als het online kanaal een unieke beleving te ...
abnamro.nl
retail branche doe het zelf winkels pdf
... branche staat online kopen nog in de kinderschoenen. driekwart van de klanten koopt uitsluitend in fysieke winkels en slechts artikelen wordt via internet verkocht. daar waar de branche kansen onbenut ... stelt hoge en andere eisen aan inkoop en voorraad- beheersing. verdienmodellen moeten veranderen en de fysieke winkel gaat er anders uit zien. omzet totale branche eur 3.880 mln waarvan bouwmarkten ...
abnamro.nl
retail branche online retail pdf
... retailers iets helft pure webretailers betreft. de overige spelers betreft ondernemingen die naast een fysieke winkel een bloeiend online kanaal hebben opgezet. de over- name van bol.com, na ... worden. dit biedt aan fysieke winkels volop kansen, als zij online samenwerking zoeken met leve- ranciers, andere retailers of pure online spelers. de mogelijkheden ontstaan fysieke winkel online een groter ...
abnamro.nl
Microsoft Word - Kwartaalmonitor Q3 2011 II.doc
... tegenstrijdig het misschien ook klinkt, fysieke winkels worden een duidelijke succesfactor in het nieuwe internettijdperk het cross channel tijdperk. de fysieke winkel blijft dus belangrijk. de ... fysieke winkel online bestellingen te plegen via de website van de winkel of het achterliggende merk (bijv. via een online zuil). lijkt afhalen van via het net ingekochte artikelen in een fysieke winkel ...
abnamro.nl
retail sectorupdate fashion pdf
... een fysieke winkel. consument wil voelen en passen momenteel wordt nog maar bestedingen aan kleding en schoenen online gedaan. consumenten geven nog vaak de voorkeur aan een fysieke winkel omdat ... social shopping. bij social shopping wordt er technologie gebruikt om de sociale interacties fysieke winkel plaatsvinden online na te bootsen. modebranche continue in beweging fashion retail in beweging ...
abnamro.nl
|