1 - 10 van 20 voor fysieke winkels
Visie_op_Retail_2009.pdf
... eur 214.000 netto omzet per winkel eur 906.000 ketens ( 300 winkels) da, etos en kruidvat ketens ( 100 winkels) schlecker, dio, trekpleister, uw eigen drogist 18 visie op sectoren 2009 retail ... trend; de klassieke detailhandel beschikt over een online verkoopkanaal en webshops openen (in beperkte mate) fysieke winkels. bij het vol
abnamro.nl
vos-food.pdf
... , in een tijd waarin retailers steeds meer aandacht geven aan de marketing van hun winkels en de producten. kijkend naar trendonderzoek, concludeer ik dat de a-merken geen hinder ... ? in hoeverre zullen apps, kopen met smartphones, social networks en online winkels de rol van stenen winkels terugdringen? of blijven fysieke winkels de belangrijkste marktplaats? wie het weet, mag het zeggen.' zijn ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... fysieke verkoop blijft bij deze goederen wel de boventoon voeren. het aantal fysieke winkels in de elektronicabranche is de afgelopen jaren sterk afgenomen door hevige concurrentie, consolidatie en de toename van online bestedingen. fysieke winkels ... dames- en kindermode. voor herenmode is de fysieke winkel nog dominant. zowel online fysieke winkels wisselen de assortimenten vaak, spelen op de ...
abnamro.nl
retail-branche-schoenen.pdf
... online. de fysieke winkel heeft nog een dominante positie bij het kopen van schoenen. echter, consumen- ten orienteren zich vaker via internet en kopen ook steeds vaker online. veel winkels hebben ... worden geconfronteerd met fabrikanten die meer rechtstreeks verkopen aan consumenten. dit gaat ten koste van fysieke winkels. echter beide kanalen hebben el- kaar nodig om de klant zo goed mogelijk te ...
abnamro.nl
retail branche sport kampeerartikelen pdf
... - gaande verdringing van het klassieke verkoopkanaal. krachten van de fysieke winkels blijven de productkennis en het professionele advies. de kracht daarvan ... winkels schoenen kleding artikelen online aankopen off line aankopen cross channel omzet lijdt onder webverkopen en branchevervaging verkrapping marges leidt tot slechter bedrijfsresultaat sportspeciaalzaken grootste marktaandeel fysieke ...
abnamro.nl
retail branche kledingzaken pdf
... afgezwakt ten opzichte meeste winkelketens in de kledingbranche hebben te- genwoordig naast hun fysieke winkels ook een webwinkel. ook fabri- kanten verkopen steeds vaker hun producten rechtstreeks aan ... koop- en orientatieproces bij dames- en kindermode. voor herenmode is de fysieke winkel nog dominant. zowel online fysieke winkels wisselen de assortimenten vaak, spelen op de laatste trends en de ...
abnamro.nl
retail-branche-electronica.pdf
... fysieke verkoop blijft bij deze goederen wel de boventoon voeren. het aantal fysieke winkels in de elektronicabranche is de afgelopen jaren sterk afgenomen door hevige concurrentie, consolidatie en de toename van online bestedingen. fysieke winkels ... - langrijke succesfactor. ook de online winkels hun toe- komst verzekerd. een crosschannelbediening, door de fysieke winkel met een online aanwezigheid ...
abnamro.nl
retail-branche-woonzaken.pdf
... branche woonzaken omvat een aantal verschillende winkeltypen. naast de gemengde zaken zijn er winkels gespecialiseerd in woning- textiel, vloeren (parket, laminaat en kurk), meubels, bedden, verlich- tingsartikelen ... hun zoektocht online. de aan- koop zelf vindt echter voornamelijk nog in de fysieke winkels plaats. abn amro verwacht dat het aantal huizentransacties laag niveau blijft. daarnaast ...
abnamro.nl
retail branche doe het zelf winkels pdf
... branche staat online kopen nog in de kinderschoenen. driekwart van de klanten koopt uitsluitend in fysieke winkels en slechts artikelen wordt via internet verkocht. daar waar de branche kansen onbenut laat, melden ... stelt hoge en andere eisen aan inkoop en voorraad- beheersing. verdienmodellen moeten veranderen en de fysieke winkel gaat er anders uit zien. omzet totale branche eur 3.880 mln waarvan ...
abnamro.nl
retail branche online retail pdf
... puur als webwin- kel opereren en bedrijven die fysieke winkels met een webwinkel combineren (multichannel). de meeste daarvan komen voort uit traditi- onele winkels, maar andersom komt ook voor. in ... . dit biedt aan fysieke winkels volop kansen, als zij online samenwerking zoeken met leve- ranciers, andere retailers of pure online spelers. de mogelijkheden ontstaan fysieke winkel online een groter ...
abnamro.nl
|