1 - 10 van 24 voor fysieke winkels
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... tot online winkelen vanwege het gemak en de flexibiliteit (24uur open). het voordeel van fysieke winkels blijft uiteraard dat produkten kunnen wor den gezien en gevoeld. toch groeit het online ... de (traditionele) fysieke retailers kunnen altijd bogen op een stroom consumenten langs hun winkels. nu deze stroom echter deels de inkopen verlegt richting het web ziet de (traditionele) fysieke retail zich ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... het hieraan verwante m-commerce. webwinkels wisten de afgelopen jaren in tegenstelling tot fysieke winkels de crisis over het algemeen eenvou- dig te trotseren. de totale online omzet ... dagen van fysieke winkels nu voorbij? duidelijk traditionele' fysieke detailhandel de consu- ment zal moeten volgen richting het web. consequentie hiervan diverse branches een daling van het aantal fysieke winkels kan ...
ing.nl
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... retailers met fysieke winkels zien een druk op hun afzet komen als gevolg van concurrentie vanuit het online segment. het behouden of zelfs uitbreiden van het marktaandeel is fysieke distributie en ... van het internet halen. naar verwachting zal een kwart van de winkels in de binnensteden de komende jaren verdwijnen. de fysieke winkels die overblijven, worden zo ingericht dat ze de webwinkels gaan ...
ing.nl
ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... online aan- bod steeg door toetreding van nieuwe pure players (enkel internetwinkel) en bestaande (fysieke) winkels op internet. consumenten hebben vertrouwen nodig in (retail)merken en deze ontwikkelen zich nu ... en fysieke winkels. voorbeeld is wehkamp dat in haar webshop artikelen verkoopt van onder meer c a, beter bed en scapino. wellicht dat een samenwerking tussen sterke pure players en fysieke ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... van de webshops was dat zij online een ruimer assortiment kunnen bieden dan de meeste fysieke winkels. verder telt mee dat elektronica een sterk prijsgedreven markt is waarbij het onderscheid tussen retailers ... zoals werkspot spelen een groei- ende rol in de doe-het-zelf sector. het aantal fysieke winkels in deze sector met een webshop is de afgelopen jaren overigens wel sterk gestegen. toch ...
ing.nl
Woonboulevard 2 0 tcm7 101849 pdf
... te werken, zoals bijvoorbeeld wehkamp doet, kan men elkaar juist versterken. ook fysieke winkels manier te werk gaan. samenwerking op internet tussen retailers en fabrikanten ... 7 figuur 6 woonboulevard 2.0 samenwerking - meer samenwerking fabrikanten, online spelers, fysieke winkels, branchevreemde partijen - delen van kosten en expertise - samen sterke crosschannel concepten opzetten creativiteit ...
ing.nl
ING-Sectoralert-btw-Ondernemer-betaalt-hogere-btw_tcm7-119116.pdf?id 20130327030918
... onzekere en uitgaven mijden- de consument. volgens het cbs viel de omzet in non-food winkels in het tweede kwartaal van 2012 terug volume zelfs met -6% ten opzichte van vorig ... is een simpele druk op de knop niet voldoende. psychologische prijsstelling maakt het voor zowel fysieke winkels als inter- netretailers lastig prijzen aan te passen. daarnaast doet zich figuur 3 omzetontwikkeling en ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... toegevoegd. onderzoeksbureau cendris liet onlangs in een rapport zien dat het minder func- tioneren van fysieke winkels ook bijdraagt aan het succes van internet. gedacht kan worden aan onder meer; opdrin- ... van online groei en tegelij- kertijd te maken krijgen met een kleiner omzetaandeel voor hun fysieke winkels. dit komt dus bovenop de omzetdaling die de markt kent vanwege de zwakke economische ...
ing.nl
Microsoft Word - Format Trends in franchising
... deze trend uit. de vraag is alleen hoe franchise organisaties online en offline gaan combineren? fysieke winkels zijn veelal in handen van verschillende fran- chisenemers, terwijl voor de gehele formule een ... te keren. een ande- re mogelijkheid is de online bestellingen af te halen in de fysieke winkels. tegelijkertijd moeten de franchisenemers dan ook wel bereid zijn een bijdrage te leveren aan ...
ing.nl
Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... t.o.v. voorgaande jaar) online verkoop en verkoop door winkels online kleding en schoenen cbs - winkels in kleding cbs - winkels in schoenen bronnen thuiswinkel.org blauw research, cbs ... met voldoende onderschei- dend vermogen. partijen haken zullen het moeilijk krijgen. het aantal (fysieke) winkels zal be- hoorlijk slinken. ook dit draagt overigens weer groeiversnelling online. immers het ...
ing.nl
|