1 - 7 van 7 voor hoger onderwijsinstellingen
untitled
... in zogenaamde poles de competitivite (samenwerkingsverbanden van bedrijven en publieke onderzoeks- en onderwijsinstellingen op het gebied van innovatie), waarvoor expliciete buitenlandse deelname wordt gevraagd ( ... worden geinvesteerd in sicav's. dit zijn kortlopende beleggingsinstrumenten waarvan het rendement hoger is dan creditrentevergoeding. vraag bij uw franse wel of geen creditrente verstrekt ...
abnamro.nl
Installatie_rapport.pdf
... advies- en ingenieursbureaus en verschillende typen opdrachtgevers (woningbouwcorporaties, projectontwikkelaars, gemeenten, zorginstellingen, onderwijsinstellingen, industrie, nutsbedrijven en vastgoedbeleggers). zodoende biedt het onderzoek een ... dan zes maanden ingeschreven staat. d.w.z. hoe hoger de krapte-indicator, hoe schaarser gekwalificeerd personeel elektrotechnischeinstallatie isolatie ...
abnamro.nl
VOS_Onderwijs.pdf
... met minder is de uitdaging waarvoor het onderwijs zich de komende periode gesteld ziet. onderwijsinstellingen zullen in onze visie hierin kunnen slagen door open te staan voor, zoals gezegd, ... de rijksoverheid en de lokale overheid. omdat zij geen collegegelden ontvangen. n in het hoger onderwijs is een gedeelte van de rijksbij- drage prestatiegerelateerd. daar zitten variabelen aantal instromende ...
abnamro.nl
VOS_Zorg.pdf
... de kracht van het nederlandse onderwijs zien.' mbo raad de mbo raad verenigt de onderwijsinstellingen voor mbo en volwasseneducatie. de mbo raad richt zich op collectieve belangenbehartiging voor de ... de rijksoverheid en de lokale overheid. omdat zij geen collegegelden ontvangen. n in het hoger onderwijs is een gedeelte van de rijksbij- drage prestatiegerelateerd. daar zitten variabelen aantal ...
abnamro.nl
Sustainability 3A boekje meer dan werk alleen pdf
... hoger onderwijs. eerste keer georganiseerd samen met de vu amsterdam en inmiddels uitgegroeid tot een evenement waar veertien onderwijsinstellingen aan mee werken. doel is het stimuleren van ondernemerschap bij hoogopgeleide jongeren. de studenten werken op de eigen locatie hun businessideeen succesvol business plan, daarbij intensief begeleid door de onderwijsinstellingen ...
abnamro.nl
vos-publiek.pdf
... studieresultaat van de deelnemer en iedereen die daaraan heeft bijgedragen. de geschetste uitdagingen waarvoor onderwijsinstellingen vandaag de dag staan, zijn groot. de druk om te presteren wordt fors opgevoerd ... al had ongeveer driekwart van de bevolking een betaalde baan. de arbeidsparticipatie is hoger naar mate men hoger is opgeleid. het verschil in opleidingsniveau tussen mannen en vrouwen is ...
abnamro.nl
onderwijs-branche.pdf
... de deelnemer en iedereen die daaraan heeft bijgedragen. de geschetste uitdagingen waarvoor onderwijsinstellingen vandaag de dag staan, zijn groot. de druk om te presteren wordt fors ... ookalhad ongeveer driekwart van de bevolking een betaalde baan. de arbeidsparticipatie is hoger naar mate men hoger is opgeleid. hetverschilinopleidingsniveautussenmannenenvrouwenis kleiner geworden. in de groep 25-34 ...
abnamro.nl
|