1 - 10 van 12 voor hogere inkoopkosten
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... slechts een licht herstel van de omzet te bewerkstelligen. de situatie blijft lastig ene kant hogere inkoopkosten door de gestegen prijzen van grondstoffen en voedingsmid- delen andere kant consumenten met koop- ... name het lagere en middensegment hinder zal ondervinden van de hogere lasten en deze lastig door kan berekenen. in het hogere segment verwachten wij op dit vlak minder effect. overigens ...
ing.nl
ING Groeitempo industrie normaliseert maart 2011 tcm7 83204 pdf
... aanzienlijk opgelopen (zie figuur 1). vooralsnog lijken producenten in staat de hogere inkoopkosten door te bere kenen aan hun afnemers en kunnen marges redelijk op ... gemiddeld goede marges sterk stijgende inkoopprijzen. industrie branchespecifiek voedings en genotmiddelen hogere prijzen drukken volumes de relatief conjunctuurongevoelige voedingsmiddelen industrie productieherstel laten zien van ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... 2010 stegen de lonen ongeveer 14% ten opzichte van het voorgaande jaar. de ho- gere inkoopkosten worden overigens vaak niet doorbelast aan de consument. retailers zijn angstig om marktaandeel te verliezen ... ), maar een sterk da- lende trend is de laatste maanden duidelijk zichtbaar. nu de sector hogere inkoopkosten begint door te belasten valt het volume snel terug. in juli was sprake van een ...
ing.nl
Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... e-volutie kledingbranche terwijl de kledingbranche worstelt met krimpende omzet en hogere inkoopkosten staat drempel van belangrijke veranderingen. e-commerce drukt haar stempel verkoop van ... beperkt bestedingen aan kleding. verwachting omzetgroei totaal extreem hoge katoenprijzen leiden tot hogere inkoopkosten. kosten slechts gedeeltelijk of niet doorberekend, marge onder druk. slechts gering ...
ing.nl
20110923 Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk - ING - ING Economisch Bureau
... worstelt met krimpende omzet en hogere inkoopkosten staat drempel van belangrijke veranderingen. e-commerce drukt haar stempel verkoop van kleding. terwijl de kledingbranche worstelt met krimpende omzet en hogere inkoopkosten staat drempel van belangrijke ...
ing.nl
untitled
... en inkomen van de consument remmen de kledingverkoop. de marge staat onder druk door hogere inkoopkosten, de zwakke euro en prijsdruk. ...maar het inspelen op de veranderende markten geeft wel ... biedt mogelijkheden. intensievere samenwerking met leveranciers en het ontwikkelen van kleinere winkels met een hogere omzet per vierkante meter geeft uitkomst ...zorgt dat de doe-het-zelf branche niet ...
ing.nl
untitled
... qua demografische ontwikkeling ... ... maar china en india hebben economische groei al in hogere versnelling weten te zetten. technologische opkomst china momenteel fungeert china als fabriek ... inkoop meer zaken met minder leveranciers ketensamenwerking vraagt beter inzicht in leveranciers de inkoopkosten vormen de grootste kostenpost voor de maakindustrie. flexibiliteit in het inkoopproces is ...
ing.nl
Ing regiovisie amsterdam november 2009 tcm7 42894 pdf
... provincie noord-holland groot is (figuur 3) zes van de tien ondernemers verwacht een hogere omzet, vier op de tien een toename van de investeringen, drie op de tien ... 64% meer investeren in ict en automatisering 50% aanbrengen organisatorische verbeteringen 46% defensief lagere inkoopkosten 53% lagere personeelskosten 26% lagere voorraadkosten 21% bron ing enquete week van de ondernemer ...
ing.nl
Microsoft Word - Detailhandel Alert Final _incl jun cijfer_
... ten opzichte van vorig jaar. de stijging toont detailhandel wederom een zeer moeilijk jaar doormaakt. hogere inkoopprijzen aan de ene kant en dalende koopkracht van consumenten aan de andere kant, ... veel winkeliers is het lastig het hoofd boven water te houden. marge onder druk de inkoopkosten voor de detailhandel stijgen dit jaar fors. prijzen van grondstoffen en voedingsmiddelen liepen flink op ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... bereik door het toevoegen van nieuwe productcategorieen. gevolg van dit alles is een hogere concentratiegraad binnen online retail, waardoor de groei van online verkoop steeds vaker ... bron detailhandel non-food koopkrachtverlies dalend aandeel in consumenten- bestedingen btw verhoging stijging inkoopkosten en dalende koers euro toename leegstand en daling aantal passanten concurrentie online laag ...
ing.nl
|