1 - 10 van 12 voor individuele keuzes
232537-0710_Brochure_ING Private Banking_b.indd
... bestaan grotendeels uit beleggingsfondsen. maar u kunt er ook voor kiezen om ons ook individuele titels, bijvoorbeeld aandelen en obligaties, te laten opnemen in uw portefeuille. zo keuze ... hangt af van uw beleggingsprofiel en de actuele inzichten investment office. dynamiek kent uitgesproken keuzes. bij aandelen wordt een actief, wereldwijd regio- en sectorbeleid gevoerd. daarnaast kunnen posities ...
ing.nl
ING Autoretail verstrikt in downsizing maart 2011 tcm7 82841 pdf
... bedrijven moeten scherp kunnen in- en ver- kopen met een servicepakket afgestemd op de individuele klantwens. om het aanbod te optimaliseren kunnen dealers ook actief gaan inkopen. verder ... wordt gevraagd in deze uitdagende tijden. ondernemerschap om de juiste keuzes te maken wat betreft bedrijfsvoering en bedrijfs- grootte. keuzes moment belangrijk zijn. figuur 7 orientatie consument online vs ...
ing.nl
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... onderzoek van deliverymatch kan de online consument momenteel nog maar zeer beperkt logis- tieke keuzes maken. het logistieke aanbod ziet er als volgt uit webwinkels biedt de consument ... veroorzaakt door winkelbevoorrading. dit percentage zal afnemen; daaren- tegen zal het beleveren van individuele consumenten in binnensteden sterk gaan toenemen. bestelbussen zullen de plaats van grote vrachtwagens ...
ing.nl
ING Assetvisie Metaal Tijd voor strategische keuzes maart 2012 tcm7 104474 pdf
... strategische focus concurrentie dwingt tot onderscheid de zwak ontwikkelende eindvraag betekent voor de individuele metaalbedrijven een grotere noodzaak tot onderscheid. dit zoeken bedrijven in hun klantrelatie, product ... weer na twee goede jaren raming bron cbs vraagt om keuzes druk op eindvraag dwingt metaalbedrijven tot keuzes de nederlandse metaalsector staat onder druk door de tweede recessie ...
ing.nl
Ing_Sectorvisie_Agrarisch_Melkveehouderij_ mei_2010_tcm7-53796.pdf
... een groeiend volume ledenmelk. de kostprijs op melkveebedrijven is de verantwoordelijkheid van de individuele ondernemer. als melkveehouder moeten we onszelf de vraag stellen of de vergoeding voor ... financieringsvormen koppelen aan levensduur van activa melkveehouders moeten zelf keuzes maken met betrekking tot hun bedrijf. in de keuzes moet rekening gehouden worden met de genoemde veranderin- gen ...
ing.nl
Storm op komst
... opdrachtgevers loopt terug waardoor verdere commercialisering in gang wordt gezet. tegelijkertijd loopt het aantal individuele opdrachtgevers dat de catering uitbesteed en het aantal locaties waarvoor ze dat doen terug ... , een stuk hoger dan in supermarkten en speciaalzaken. introducties van nieuwe producten en keuzes van cateraars hebben hier een belangrijke rol in gespeeld. gemak is nog volop ...
ing.nl
Microsoft Word - Non-food Detailhandel mei 2012
... alleen is niet genoeg. het gaat erom data om te zetten in kennis over de (individuele) consument en deze middels persoonlijke aanbiedingen te targetten. online communicatie neemt daardoor ook aan ... de winkelmarkt op zich zouden moeten nemen. het gaat daarbij vooral om het maken van keuzes ten aanzien van de ontwikkeling van winkelgebieden lukraak opzetten van nieuwe winkelcentra. naast gericht ...
ing.nl
Storm op komst
... van ratio en maatschappelijk verantwoorde keuzes. duurzaamheid is een belangrijk streven geworden. tegelijkertijd wordt echter ook meer aandacht verwacht voor de wensen van de individuele consument, die gewend raakt aan ... s prijs product promotie plaats people bron automotive kwartaalbericht maart 2013 9 gerichte keuzes hoe gerichte keuzes tot succes kunnen leiden zien we in feite al op het gebied ...
ing.nl
Gebruikershandleiding-InsideBusiness-Payments-Zo-werkt-het_tcm7-83016.pdf?id 20130327032721
... van betalingen, periodieke betalingen en templates. bekijken van wederpartijen. importeren transacties importeren van individuele betalingen en opdrachten. aanmaken opdrachten aanmaken van een opdracht. een betaling kan ... gevolgd door de persoonsnaam van de gebruiker. het profiel wordt samengesteld door de keuzes onder rekeningmandaten' op de overeenkomst gebruiker. in ibp wordt dit profiel getoond ...
ing.nl
20120301 Assetvisie Metaal Tijd voor strategische keuzes - ING - ING Economisch Bureau
... mijn internationale economie nederlandse economie regio's sectoren assetvisie metaal tijd voor strategische keuzes amsterdam, 01 maart 2012 de nederlandse metaalsector staat onder druk door de ... van de metaalsector en binnenlandse focus maakt de sector kwetsbaar, maar biedt voor individuele metaalbedrijven juist kansen. veel metaalbedrijven zijn als toeleverancier van een grote eindfabrikant (oem- ...
ing.nl
|