1 - 3 van 3 voor jongere generaties
Introductietekst
... stroomt jaarlijks tussen advocaat-stagiair bij een kantoor. voor topkantoren veranderende wensen en eisen van jongere generaties lastiger jong talent te vinden. daarnaast is de vijver waarin gevist wordt gekrompen een kleiner ...
ing.nl
2013-jaar-van-de-waarheid-voor-autodealer_tcm7-123331.pdf?id 20130327043646
... toename van het aantal eenpersoonshuishoudens zorgen voor een andere behoefte op autogebied. met name jongere generaties lijken steeds rationeler in hun keuze. de functie van de auto als statussymbool verdwijnt. ... een potentieel bredere markt worden op- gezocht. gebonden merk, en meestal ook nog de jongere jaargangen van dat merk, wordt het potentieel vergroot. de opzet van dit soort activiteiten ...
ing.nl
ING - Omzet zakelijke diensten trekt langzaam aan - april 2011_tcm7-84354.pdf
... jonge mensen aantrekt. met human capital als belangrijkste asset, is echter zakelijke dienstverlening kennisoverdracht tussen generaties een aandachtspunt. voor het behoud van kennis is actief beleid nodig om de aanwezige ... is het analyseren wat er van deze kennis en vaardigheden moet worden overgebracht op jongere werk- nemers. in het licht van het nieuwe werken en de toenemen- de flexibilisering ...
ing.nl
|