1 - 8 van 8 voor klacht duidelijker
16711078-13 RB_Br-10x20_Alles naar wens.indd
... u de volgende punten uw klacht uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres uw rekeningnummer stuur kopieen met informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt. u ontvangt van de afdeling klachtenmanagement een bevestiging dat zij uw brief ontvangen hebben. hierin staat ook wanneer u antwoord krijgt. de afdeling doet opnieuw onderzoek naar uw klacht ...
abnamro.nl
ABN AMRO spaarbank | Financieel: Diversen
... de autoriteit financiele markten (afm) per gesprek). de nederlandsche bank (dnb) publieksinformatie (gratis). klachtenregeling klacht over de dienstverlening van abn amro? eerst kunt u proberen er met abn ... punten duidelijke beschrijving van uw klacht uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres uw rekeningnummer raden kopieen van papieren mee te sturen om uw klacht duidelijker te maken. stuur uw ...
infonu.nl
Voorwaarden Pensioen Aanvulling pdf
... elektronisch bericht aan u. 38. wat moet ik doen als ik een klacht heb? de bank wil klant tevreden bent. klacht heeft, laat dit dan weten. bellen (gratis), of, vanuit het buitenland ... in deze voorwaarden? door voorbeelden op te nemen in deze voorwaarden geprobeerd de artikelen nog duidelijker te maken. deze voorbeelden gelden alleen om een vraag te verduidelijken. de voorbeelden zijn niet ...
abnamro.nl
jaarverslag_wsnp_2007.indd
... de helpdesk klachten binnenkomen, adviseren de medewerkers van de raad in de regel om de klacht in te dienen bij de bewindvoerder of de rechter- commissaris. in enkele gevallen speelt bureau ... niet goed zichtbaar was waaraan organisaties moeten voldoen om te worden erkend. inmiddels is een duidelijker scheiding aangebracht. nieuwsbrief de nieuwsbrief update wsnp kreeg na bijna 0 jaar een nieuw jasje ...
www.wsnp.rvr.org
FBTO Verzekeringen: klanttevredenheid
... zaken van de behandeling van hun claim. fbto gaat daarom in 2013 zorgen dat dit duidelijker wordt. klanten vinden de communicatie van fbto, schriftelijk en of telefonisch, goed. vooral het feit ... er daarom zorgen dat je beter kunt zien wat er gebeurt met jouw klacht. klachtafhandeling klanten die een klacht hebben ingediend zijn vaak tevreden tot zeer tevreden over de oplossing van hun ...
fbto.nl
Interview_Karien_van_Gennip_tcm7-120928.pdf?id 20130327041027
... bank onafhankelijke beleggingsstrate- gieen ontwikkelt, waaruit klanten kunnen kiezen. ze hebben daardoor een veel duidelijker richtsnoer voor beleggen. en we leveren daardoor ook een veel constantere kwaliteit met ... was gebleken dat de klachtafhande- ling voor verbetering vatbaar was. zo ontvingen wij een klacht over iets wat was misgegaan bij een corporate action (maatregel van een bedrijf ...
ing.nl
Keurmerk Klantgericht Verzekeren | AEGON
... uw naam, adres en telefoonnummer; uw polisnummer of relatienummer en een beschrijving van uw klacht. voeg relevante stukken onderbouwen toe. het proces na ontvangst proberen we zo snel mogelijk ... valse voorwendsels. voorbeelden van fraude de uitleg hierboven is erg ingewikkeld. om deze uitleg duidelijker te maken vind u hieronder een aantal voorbeelden van fraude opzettelijk onjuiste gegevens geven ...
aegon.nl
Kopen op afstand is bij wet geregeld | Financieel: Diversen
... geen extra opties aanklikken waardoor u extra moet betalen; de verkoper moet duidelijk kosten en duidelijker dan nu vaak het geval is. deze aanpassingen parlement. slot hoewel uw rechten als consument ... richtlijnen en zogeheten betaalbatches. hedenmiddag 18-11-2010 een iets zwaardere email gestuurd met een klacht omschrijving van bovengenoemde. direct ze zeggen en niet doen. wat kan ik nu doen ...
infonu.nl
Deze resultaten zijn gefiltered. Toon ongefilterde resulaten voor klacht duidelijker
|