Koopkracht consument beinvloeden host:ing.nl

Koopkracht consument beinvloeden host:ing.nl 



1 - 10 van 14 voor koopkracht consument beinvloeden


Microsoft Word - ING Dutch Economic Outlook - maart 2010
... schadelijk voor de economie omdat de belastingbeta- ler het verschuldigde bedrag niet kan beinvloeden door ge- dragsveranderingen. een europees gecooerdineerde btw-verhoging? internationaal gezien staan veel landen ... te investeren. een verhoging van de inkomstenbe- lasting leidt via een lagere koopkracht bij de consument tot een omzetdaling in de groothandel. jurjen witteveen (020-5634423) tabel 7 ...
ing.nl


ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... schoenen. sectorvisie schoenen juli 2011 2 grillige consument een uitermate belangrijke factor in de huidige situatie is de beperkte koopkracht van consumenten. dit verhindert een structureel ... en producentenprijzen zijn flink gestegen. ook andere fac- toren die de kostprijs beinvloeden, bijvoorbeeld transport, worden duurder. als indicatie kunnen we kijken naar de producentenprijzen ...
ing.nl


Microsoft Word - Detailhandel Alert Final _incl jun cijfer_
... zeer moeilijk jaar doormaakt. hogere inkoopprijzen aan de ene kant en dalende koopkracht van consumenten aan de andere kant, gecombineerd met scherpe onderlinge concurrentie, zetten ... in grondstoffen en voedingsmiddelen zal gedurende de rest van het jaar de marges beinvloeden. de consument kan voorlopig de bestedingen niet verhogen. in verschillende sectoren zoals woninginrichting, ...
ing.nl


ING Groei noordelijke economie onder druk 5oktober2011 tcm7 94941 pdf
... voor bezuinigingen. ook staan de bestedingen van de consument als gevolg van koopkrachtdaling onder druk. het feit ... verwachting sterker stijgen dan de lonen komt daarnaast de koopkracht onder druk te staan. de consumentenafhankelijke detailhandel zal daarom ... schuldencrisis de reele economie in te negatieve zin gaan beinvloeden. minder ambtenaren, minder investeringen in infrastructuur niet alleen ...
ing.nl


ING- Amsterdamse economie ontkomt aan stagnatie - oktober 2011_tcm7-96300.pdf
... europese landen, waar de koopkracht ook sterk onder druk staat. voor de toeristische sector wordt 2012 dus een lastig jaar, ook al is de buitenlandse consument royaler. ook om andere ... bovendien niet uitgesloten, mocht de schuldencrisis de reele economie in te negatieve zin gaan beinvloeden. handhaving van focus op infrastructuur, maar minder ambtenaren niet alleen het aantal rijksambtenaren zal ...
ing.nl


ING Limburg biedt ruimte voor ondernemerschap november 2011 tcm7 96797 pdf
... verwachting sterker stijgen dan de lonen komt daarnaast de koopkracht onder druk te staan. de consu- mentenafhankelijke detailhandel ... plaaggeest voor de horeca blijft echter de zuinige nederlandse consument. doordat het weer in de maanden juli en ... uitgesloten, mocht de schuldencrisis de reele economie sterk negatief beinvloeden. korting provinciefonds noopt tot ombuigingen vvia het provincie- en ...
ing.nl


Microsoft Word - DEO september 2011
... . 3. de consument gaat gebukt onder zorgen over dalende koopkracht, oplopende werkloosheid en negatieve ver- mogensontwikkelingen. van de consument zal het ... consument en producent met negatieve gevolgen voor de bestedingen. minder bestedingen kunnen dan weer negatief uitwerken op ondernemersvertrouwen en werkge- legenheidsvooruitzichten en aldus het algemene vertrouwen wederom negatief beinvloeden ...
ing.nl


ING Innovatieve clusters vormen groeimotor van Zuidoost Brabant 10 november 2011 tcm7 97072 pdf
... verwachting sterker stijgen dan de lonen komt daarnaast de koopkracht onder druk te staan. de consu- mentenafhankelijke detailhandel ... plaaggeest voor de horeca blijft echter de zuinige nederlandse consument. doordat het weer in de maanden juli en ... uitgesloten, mocht de schuldencrisis de reele economie sterk negatief beinvloeden. zuidoost-brabant weinig last van bezuinigingen via het provincie- ...
ing.nl


Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... omzet 1e helft 2011, krimp overheerst. terugslag 2e kwartaal 2011. consumentenvertrouwen negatief. lagere koopkracht beperkt bestedingen aan kleding. verwachting omzetgroei totaal extreem hoge katoenprijzen leiden tot hogere ... offline en online elkaar in grote mate zullen beinvloeden en versterken. door online inspiratie op te doen kan een consument besluiten winkel een aankoop te doen, maar ook ...
ing.nl


Crash in autoverkopen tcm7 96995 pdf
... kleine auto's. 2012 dreigt zwaar en (belastingtechnisch) complex jaar te worden. consument verliest koopkracht en vertrouwen in economie. belastingwijzigingen halverwege 2012 zullen markt verstoren run op auto' ... beinvloeden en sturen. wellicht speelt daarnaast ook de angst voor de relatie met fabrikanten een rol online aanbieden van nieuwe auto's. ...distributie blijft kostbaar of de consument ...
ing.nl





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map