1 - 3 van 3 voor louis vuitton
Microsoft Word - Non-food Detailhandel mei 2012
... . grote spelers in het luxe segment zoals ppr (o.a. gucci) en lvmh (o.a. louis vuitton) blijven sterk presteren. het is duidelijk dat in tijden van crisis met name het middensegment ...
ing.nl
Update_Visie_2012_tcm7-113272.pdf?id 20130327041107
... hun vooruitzichten. veel opkomende markten ontwikkelen zich namelijk tot volwassen economieen, met meer koopkrachtige consumenten. louis vuitton moet hennessy (lvmh) is het grootste conglomeraat van luxeproducten. het concern profiteert van de wereldwijde ...
ing.nl
IB03343 OPS3 - Maandelijkse Marginfactoren
... 12,50 % l'oreal 7,50 % lorillard 60,00 % lsi 15,00 % lvmh moet hennessy louis vuitton 10,00 % lyondellbasell industries -a- 12,50 % marriott international -a- 10,00 % marsh mclennan 5 ...
ing.nl
|