1 - 10 van 19 voor luisteren centraal
Reclame voor het luisteren naar klanten - Friesland Bank
... . en in deze klantpanels staat luisteren centraal. tijdens deze panels, waar 8-12 klanten en 3-5 medewerkers aanwezig zijn, staat elke keer een ander thema centraal. een panel duurt a ... luisteren centraal staan. want alleen door echt en goed te luisteren verkrijgen wij een goed beeld in de beleving van de klant; uw beleving. nu is luisteren op zich natuurlijk slechts het begin. want luisteren ...
frieslandbank.nl
Advieswijzer Levensverzekeringen pdf
... afsluiting van levensverzekeringen, zoals kapitaalsverzekeringen en lijfrenteverzekeringen. bij onze dienstverlening staat uw persoonlijke situatie centraal. wij bepalen samen met u welke verzekeringen in uw situatie passend of nodig ... geval horen we dat graag van u. klacht hebt laat het ons weten. wij luisteren zoeken naar een passende oplossing. n.v. heeft hiervoor een klachtenregeling. n.v. uw ...
abnamro.nl
Advieswijzer schade zorg en inkomensverzekeringen pdf
... en bemiddelen vervolgens bij de totstandkoming van verzekeringsproducten. bij onze dienstverlening staat uw persoonlijke situatie centraal. en in geval van schade zijn wij behulpzaam bij de melding en afhandeling daarvan. onze ... dat geval horen we dat graag van u. klacht hebt laat het ons weten. wij luisteren zoeken naar een passende oplossing. n.v. heeft hiervoor een klachtenregeling. n.v. uw klacht ...
abnamro.nl
meer van deze site
untitled
... nooit tot stand komen zonder een eerste indruk. daarbij staat het gebruik van onze zintuigen centraal. je voelt je op je gemak bij iemand. een stem kan vertrouwenwekkend in het ... doen en laten. samen een boeiende relatie opbouwen. een wisselwerking die veelal inspirerend kan werken. luisteren, kijken, voelen en uiteindelijk weloverwogen beslissen. willem f.c. cramer voorzitter, namens raad van ...
frieslandbank.nl
1 SM_juli10.indd
... met fsc-keurmerk. in 1992 bereikte mijlpaal van 1 miljard gulden aan toevertrouwde middelen. centraal in de beleggingscri- teria stonden mensenrechten en milieu. maar ook zaken als dierenwelzijn, kinderarbeid, ... zich niet te nadrukkelijk manifesteren. ze moeten niet met tv- spotjes komen, maar goed luisteren mensen nog wel vertrouwen. als je niets met die signalen doet, krijg je liefdeloos ...
asnbank.nl
1 Spaarmotief #25:Spaarmotief
... . de onderneming stond aan de wieg van specifieke cao's voor uitzendpersoneel die nog altijd centraal worden afgesproken. mede door het sociale aspect van de onderneming en haar activiteiten ligt daar ... is gebruikt of hout waarvoor tropisch regenwoud is vernietigd. bedrijven kunnen alleen overleven als ze luisteren naar hun klanten. daar moeten we gebruik van maken!' 17 meer weten? op de website ...
asnbank.nl
meer van deze site
voorwaarden.pdf
... daarop kunnen worden geraadpleegd op het internet. wij hebben het recht uw telefoongesprek luisteren. voor rubriek d. rechtsbijstandverzekering voor particulieren, geldt het gestelde in artikel 18 ... wordt daarmee in evenredigheid verlaagd of verhoogd. dit vindt plaats overeenkomstig de gegevens centraal bureau voor de statistiek vastgestelde prijsindexcijfer van woonhuizen. 4.2 indien waarde ...
aegonbank.nl
Bewaartermijn BKR-codering niet verkort - Mister Money
... de codering moet intrekken? datum naam mister money bericht beste hanne, het bkr beheert het centraal registratie systeem (crs), niet de kredietverstrekker. u kunt er dus vanuit gaan dat uw achterstandcodering ... binnenhof niet eens een keer doen wat ze moeten doen.... hetgeen waarvoor ze gekozen zijn... luisteren naar de burgers en beloften waarmaken.... dit land gaat naar de knoppen en de burgers ...
mistermoney.nl
Inleiding
... is in elkaars werkwijze. goede samenwerking kan alleen ontstaan tussen partijen die naar elkaar willen luisteren en er samen voor kiezen om samen te werken. zover is het nog niet. de ... 8). de vraag op welke wijze zij hier zelf invulling aan (kunnen) geven staat hier centraal. door ook de opvattingen over het minnelijk traject te peilen en de wensen en behoeften ...
www.wsnp.rvr.org
Bureau Krediet Registratie (BKR) | Financieel: Lenen
... werkgever, bekenden of familie. hierdoor werd klant niet gewaarborgd besloten om deze financiele zaken centraal te regelen. doordat gegevens geregistreerd worden en gecontroleerd geldverstrekkers wordt er voorkomen leningen ... registratie. de grote banken heb ik geprobeerd. ze willen mijn verhaal niet eens uit luisteren. cilia, iedereen die een schuld heeft gehad, maar heeft terug betaald, kan een ...
infonu.nl
Deze resultaten zijn gefiltered. Toon ongefilterde resulaten voor luisteren centraal
|