1 - 10 van 46 voor marketing activiteiten
Polisvoorwaarden ING Reisverzekering tcm7 16230 pdf
... persoonsgegevens ten behoeve van statistische en wetenschappelijke doeleinden, productontwikkeling en managementrapportages; - het uitvoeren van (gerichte) marketing- activiteiten om een relatie met een klant tot stand te brengen, in stand te houden dan ...
ing.nl
Visie Update2011 tcm7 90019 pdf
... de omvangrijke potentiele omzetdruk door kostenverlagingen, versterking van de distributie en marketing, efficienter onderzoek naar vervangende kaskrakers en een verschuiving van de omzetmix ... onbenutte productiecapaciteit te gaan gebruiken verschuiving binnen de productmix naar hoger renderende activiteiten. daarnaast constateren we dat er sneller uitzendkrachten worden aangenomen (de overgang ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... vrienden ter plaatse, activiteiten uit foursquare en tips uit de lonely planet database. zo ontstaat een compleet vakantieaanbod met vervoer, accommodatie en activiteiten. sectorvisie reisorganisaties maart ... hotelspecials.nl willem starink, coo atp ivo van der vlis, director aviation marketing schiphol groep jan bert wissink, managing director sunair sectorvisie reisorganisaties maart rapport ...
ing.nl
Microsoft Word - Themavisie varkenshouderij 28-07-11
... voorwaartse integratie activiteiten (uitsnijden, voorverpakken, logistiek e.d.) via uitbesteding. - zichtbaarheid en imago varkenshouders naar consumen- ten verbeteren door bv. instore marketing, benutten ver- pakking ... 3 van varketing samenwerkingsverband van vijf limburgse varkenshou- ders familiebedrijven, dat activiteiten ontwikkelt op ge- bied van kostenbesparing en kwaliteitsverbetering, maar ...
ing.nl
untitled
... economisch fundament waardoor andere economische, veelal dienstverlenende, activiteiten kunnen bloeien. zo vinden binnen industriele bedrijven diverse dienstverlenende activiteiten plaats loop der jaren zijn uitbesteed, ... in r d. mms markleiders mondiaal in de ontwikkeling, productie en marketing van medisch diagnostische systemen voor onder meer gastro- enterelogie (spijsverteringskanaal). een ...
ing.nl
Ing sectorvisie Installatiebranche juli 2010 tcm7 55411 pdf
... - teurs dienen toepassingen van domotica- en ge- bouwbeheerssystemen centraal te stellen in de marketing. bij een marketing vanuit de techniek, wordt het marktpo- tentieel niet volledig benut; een fout ... een on- dernemingsplan zodat deze ook uitgedragen kan worden en de bedrijfsleiding eventuele nieuwe activiteiten hieraan kan toetsen. van de kleinere bedrijven met minder dan 2 miljoen omzet ...
ing.nl
Visie_2011_tcm7-79153.pdf
... verwachten prijsherstel en een herstart van uitgestelde projecten. waren de seismische activiteiten overcapaciteit nog zwak, verwachtingen beter. industriegoederen hersteltempo verrast positief de ... zijn. bedrijven zullen transparantie en klantgerichtheid moeten inbouwen in hun bedrijfsprocessen, marketing en services. afkoersen op verantwoord ondernemen adviesbureau accenture (neutral sinds 8 ...
ing.nl
Introductietekst
... . door de jaren heen schommelt het be- lang enigszins. in 1995 kwam zelfs economische activiteiten op conto van de overheid. voor de crisis (in 2008) lag dit aandeel wat ... beperkt. zo reorganiseren de grote overheidswerkgevers uwv en de belastingdienst gemeentelijke budgetkorting voor city marketing voor de internationaal gerichte en concurrerende hoofdstad op lange termijn nog wel eens nadelig ...
ing.nl
WA Casco dekking VGI PP 9325-01_tcm7-104847.pdf
... . deze worden door verzekeraar verwerkt ten behoeve van het aangaan en uitvoeren van overeenkomsten en marketing- activiteiten, ter voorkoming en bestrijding van fraude jegens financiele instellingen, voor statistische analyse voldoen aan wettelijke ...
ing.nl
Crash in autoverkopen tcm7 96995 pdf
... zoeken voor groei. vooral after sales activiteiten staan in het middelpunt van de belangstelling. steeds meer merkdealers ontwikkelen universele aftersales activiteiten om hun markt te vergroten. nu ... . de gang naar universele activiteiten vereist een andere marktbenadering dan dealers gewend zijn. waar men voorheen veelal kon leunen op ondersteunende (marketing) activiteiten van merken, zal men ...
ing.nl
|