1 - 4 van 4 voor maximale efficiency
FB JV 2006 corporate GJ.qxp
... kenmerkend, evenals de ijzeren wil om hard te werken aan de gezamenlijke missie maximale klanttevredenheid. het verschil zit ook in de klanten die bewust kiezen voor friesland ... zijn zeer concrete doelen gesteld, meet- momenten ingebouwd en tijdslijnen vastgelegd waarbinnen de gewenste efficiency- verbeteringen gerealiseerd dienden te zijn. gebleken is, zegt eugenie krijnsen, dat het formuleren ...
frieslandbank.nl
FB jaarverslag financieel 2006.qxp
... gericht op ver- dere verbetering van de klanttevredenheid en verhoging van de interne efficiency. om haar positie op de sterk concurrerende markt van financiele dienstverlening verder ... klanten hebben toegekend medewerkers verlenen. voor een persoonlijke en relatiegerichte bank, die een maximale klanttevredenheid nastreeft, is dit een belangrijk gegeven. het klanttevreden- heidsonderzoek geeft ons ...
frieslandbank.nl
FB jv 2005 Corporate4 220
... verbeterd, ondanks het marktgegeven dat de marges onder druk bleven staan. meer efficiency in de operatio- nele processen en samenhangende systemen speerpunten om ook in ... . als werkgever die initiatief en individueel ondernemerschap stimuleert, biedt friesland bank uiteraard maximale ruimte voor verdere persoonlijke ontwikkeling, waarbij de geformuleerde kerncompetenties richtingbepalend zijn. van ...
frieslandbank.nl
Friesland Bank NV Jaarverslag 2011.pdf
... er een negatief resultaat van 350 miljoen. het rendement vermogen komt daarmee uit efficiency-ratio bedroeg resultaat per segment friesland bank onderscheidt de volgende segmenten het bankbedrijf ( ... afgeleid van de lange termijn financiele doelstellingen van de bank. vanwege de geringe maximale omvang van variabele beloning heeft friesland bank afgezien van een verder gedetailleerde uitwerking ...
frieslandbank.nl
|