1 - 5 van 5 voor mld effectief
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... samenwerking te zoeken met partijen in de keten en sociale media effectief in te zetten. korte reis door de branche met een omzet ... . in 2011 stijgen de vakantie- uitgaven naar schatting tot 15,3 mld., een groei van 2% ten opzichte van 2010. reisorganisaties zien ... reissom groeit iets sneller dan inflatie in 2010 gaven nederlanders ongeveer 15 mld. aan vakan- ties uit. dat is ruim 415 per vakantie. ...
ing.nl
ING Economie Haaglanden en Delft gaat vooruit mei2011 tcm7 87700 pdf
... dienstverlening zorg industrie groothandel transport logistiek, communicatie overheid overig ca. 26,7 mld. ca. 7,6 mld. bron cbs, industrie inclusief energie, overheid inclusief onderwijs figuur 2 aandeel ... werkgelegenheid onder invloed van de stijgende volumes en prijzen vorig jaar alweer aangetrokken. het effectief bij elkaar brengen van vraag en aanbod is belangrijk voor eco- nomisch succes ...
ing.nl
ING- Amsterdamse economie ontkomt aan stagnatie - oktober 2011_tcm7-96300.pdf
... economic development board metropoolregio amsterdam sluit hierbij aan. regiovisie groot-amsterdam oktober ca. 5 mld.). grotendeels gebeurt snijden in de eigen organisatie. zo verdwijnen er in amsterdam per eind ... mismatch aan de onderkant van de arbeidsmarkt door onvoldoende of niet passende opleiding. het effectief bij el- kaar brengen van vraag en aanbod blijft daarom belangrijk succes van de ...
ing.nl
Hernieuwbare energie in Nederland tot 2020 tcm7 93708 pdf
... sociale issues effectief adresseert teneinde haar duurzame imago te versterken. 8 samenvatting en conclusies financiering (1 2) energietransitie gaat gepaard met omvangrijke financieringsopgave van circa 100 mld... ...die ... gericht op het opschalen van het investeringsvolume van de huidige 2 mld naar minimaal 10 mld per jaar. belangrijkste instrumenten om groene assets te stimuleren is het ...
ing.nl
untitled
... toerisme, waardoor nieuwe bestemmingen aan het reispalet kunnen worden toegevoegd. 0,7 mld. 0,1 mld. 0,3 mld. 0,5 mld. tot 10 jaar 10 tot 20 jaar 20 tot 30 jaar 30 ... bedrijfsprocessen en uitingen van de reisbedrijven. behalve als communicatiemiddel met reizigers, wordt sociale media ook effectief ingezet voor het verkopen en samenstellen van reizen.vanuit slimme techniek en sociale profielen van ...
ing.nl
|