1 - 10 van 20 voor mld euro minder
Introductietekst
... 5% prijs- stijging. de productiegroei zal iets terugvallen vanwege een minder voorspoedige ontwikkeling van de export. gevolg van een gemiddeld hogere euro dollarkoers koers van het britse pond apprecieert licht goed ... (in 2009 een groei periode 2007-2010 moeten de extra zorguitgaven van 1,4 mld. als gevolg van de hogere pro- ductie door zorgaanbieders worden terugbetaald. ing eco- nomisch ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... geen sprake zijn. tabel 1 raming detailhandel omzet 2011 (mld. ) 2011 2012 detailhandel totaal food supermarkten foodspeciaalzaken non-food ... . in het hogere segment verwachten wij op dit vlak minder effect. overigens ecommerce geweld in kleding en schoenen mogelijk ... 4 vergelijking bruto mediabestedingen retailers bruto mediabestedingen (x 1 miljoen euro) vs 09 bol.com wehkamp neckermann ahold nl as ...
ing.nl
untitled
... dat de omzet in de zakelijke dienstverlening in 2010 uitkomt op 116 mld. euro (- mld. euro (+ 3,8%). over geheel 2009 daalde de omzet in de zakelijke dienstverlening ... dienstverlening profiteren van de grotere economische activiteit. juridische dienstverlening hoewel rechtskundige diensten minder gevoelig zijn voor conjuncturele schommelingen, staat ook bij juridische dienstverleners de omzet ...
ing.nl
Ing Sectorvisie Kledingbranche augustus 2010 tcm7 63473 pdf
... prijsdaling vervolgens weer minder groot dan in voorgaande jaren. figuur 1 omzetniveau en jaarlijkse omzetgroei kledingbranche, 2006-2011 jaarlijkse omzetgroei (l-as, %) omzetniveau (r-as, mld. euro's) bron ... niet langer vooral op het gebied van kosten, bijvoorbeeld minder personeelslasten door een betere bezetting, maar ook aan omzetzijde. minder nee- verkoop' wordt gerealiseerd door tijdige (bij) ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... 2011 en omzetontwikkeling 2010-2012, naar branche omzet 2011 (mld. ) detailhandel totaal food supermarkten foodspeciaalzaken non-food kleding ... toch moet de gehele branche nog altijd met sterk minder omzet genoegen nemen crisis, wat ongetwijfeld zijn weerslag ... commerce in selectie non-food productgroepen (x 1.000 euro) hardware (computers en benodigdheden) kleding en schoenen consumentenelektronica ...
ing.nl
Kwartaalbericht Transport en Logistiek augustus 2010_tcm7-66221.pdf
... . figuur 4 ontwikkeling 10 belangrijkste exportlanden nederland (naar waarde mld.) uitvoer januari - mei 2010 ontwikkeling uitvoer 2009 (r-as) ... snoeien. hierbij zijn veelal oudere trucks in de categorie euro 0- euro iii afgestoten. in combi- natie met een ... retouren- gebied en het uitwisselen van bepaalde opdrachten steeds minder wordt geschuwd. het resultaat hiervan efficiency en daarmee de ...
ing.nl
untitled
... ) delf- stoffen agrarischtransport en com- municatie bouwzakelijke diensten overheid, onderwijs, zorg handel horeca industrie mld. euro hoeveel koopt een sector in bij andere sectoren?industrie 10% aandeel cbs, eim 1 ... nederland uitgangspositie en ambitie voortgaande clustering in driehoektu's aandeel minder dan 5% aandeel 5 tot 10% aandeel aandeel minder dan 5% aandeel 5 tot 10% aandeel tu tu tu ...
ing.nl
ING kansen supply chain_01.indd
... aantal arbeids- krachten (uitgedrukt in arbeidsjaren) is tussen afgenomen. echter doordat de totale economische omvang minder hard is gedaald, kan worden gesteld dat de productiviteit per werknemer is toegenomen. agribusiness relatief ... in mln ton 11,4 11,5 productiewaarde in mld euro 6,1 6,0 export in mld euro 4,1 3,5 import in mld euro 2,0 1,6 melkveehouders aantal x bron productschap ...
ing.nl
Introductietekst
... stijgen de investeringen nog met 20% tot bijna 4,9 miljard, maar als gevolg van minder orders en onze- kerheid over de economische toekomst verwacht daling aan investerin- gen in nieuwe ... installaties door nederlandse industrie, x 1 mld. bron cbs, raming maakindustrie met 1,5 miljard grootste investeerder de maakindustrie verwachte 1,5 mil- jard euro aan nieuwe machines in gebruik genomen en ...
ing.nl
untitled
... de geleidelijke omzetgroei... supermarkten behouden omzetgroei omzetgroei (l-as) omzet (r-as, in mld. euro's) omzetontwikkeling supermarkten basis waarvan kiest de consument zijn supermarkt? prijs kwaliteit producten ... woningmarkt en nieuwbouw treffen doe-het-zelf. een lagere koopkracht geeft consumenten ook minder mogelijkheden voor het aangaan van een verbouwing. de relatief goede kwaliteit van ...
ing.nl
|