1 - 6 van 6 voor natte bulk
Microsoft Word - notitie.doc
... samenstelling van de vloot en de wachttijdkosten van bulk. samenstelling van de vloot de samenstelling van ... bulk en 4,5 eurocent per ton per uur voor natte bulk. voor containerschepen zijn de wachttijdkosten veel hoger, minstens 8,2 eurocent per ton per uur.4 omdat de wachttijdkosten van bulk relatief laag zijn, zal een uitbreiding van het sluizencomplex ten behoeve van bulk niet snel ...
cpb.nl
01 Economische en Ruimtelijke v [PFP#1092128532]
... (lading in mln ton) overig stukgoed (overslag in mln ton) droge bulk (overslag in mln ton) natte bulk (overslag in mln ton) distributie (1000 teu) bron belangrijkste groeisectoren in ... overslag, opslag en distributie containers empty depots roll on roll off overig stukgoed droge bulk natte bulk distributie handel, vervoer en dienstverlening totaal a exclusief mutaties interne reserves. de toename ...
cpb.nl
Microsoft Word - memo172.doc
... containeroverslag hele periode 1994-2005 harder gegroeid dan de overige lading, met name droge en natte bulk (tabel 2.1). de containeroverslag nam gemiddeld met 5,8% per jaar toe, de overslag ...
cpb.nl
notitie second opinion tno bouw en ondergrond pdf
... van 36,5 miljoen ton, maar als rekening wordt gehouden met olie(producten) en andere natte bulk die in terneuzen voor de sluizen worden overgeslagen komt men tot een totale overslag achter ...
cpb.nl
(Microsoft Word - 2004_39 MK Vooruitzichten voor spoorvervoer over de Betuwe\205)
... ongeveer 1,50 euro per treinkilometer, een maximale gebruiksvergoeding per segment (droge bulk, natte bulk, containers en overig stukgoed) waarbij nog net geen vraaguitval plaatsvindt, een gedifferentieerde ... betuweroute optreedt. vervolgens is voor tarieven euro per treinkilometer per segment (droge bulk, natte bulk, containers en overige goederentreinen) de vraaguitval bepaald aan de hand van ...
cpb.nl
cpb-notitie-28mrt2012.indd
... tot 140 mln ton, maar daartoe zijn wel investeringen nodig, bijvoorbeeld voor het dempen van natte terreinen om meer overslagcapaciteit te maken. naast de fysieke beperking, wordt de groei van ... bredere sluis na circa 20 jaar effecten sorteert gezien de continue schaalvergroting van cruise-, bulk- en containerschepen. de kba maakt hierover een aantal kwalitatieve opmerkingen op basis van een ...
cpb.nl
|