1 - 9 van 9 voor netto mediabestedingen
VOS_Uitgeverijen.pdf
... kerngegevens websites aantal bedrijven 3.055 (2008) aantal werknemers uitgeverijen 35.100 (2008) netto mediabestedingen persmedia eur 1.032 mln - groei ten opzichte aandeel persmedia in totale media ... 2010 oplage landelijke dagbladen bron hoi exploitatiebeeld bron cbs, abn amro sector research netto mediabestedingen persmedia bron nielsen media research aantal faillissementen bron cbs n in het ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... groei van de bruto mediabestedingen vierde kwartaal omgebogen naar een daling netto mediabestedingen zullen ongetwijfeld nog aanzienlijk meer zijn gedaald.' de bruto mediabestedingen zijn alle ... op sectoren 2009 media en technologie tv-sector netto mediabestedingen televisie bron nielsen media research prognose netto mediabestedingen 2008 bron nielsen media research kijktijdaandelen per zender ...
abnamro.nl
VOS_Televisie_en_Radio.pdf
... kijkonderzoek netto mediabestedingen 2009 bron nielsen media research, kobalt penetratiegraad digitale ontvangst en randapparatuur bron stichting kijkonderzoek netto mediabestedingen televisie bron nielsen media research, abn amro sector research n televisie neemt na de persmedia een tweede positie advertentiemarkt. de langetermijntrend in de mediabestedingen ...
abnamro.nl
VOS_Communicatiebureaus.pdf
... 21.225 - waarvan reclamebureaus 16.340 - waarvan communicatiebureaus 795 mkb-aandeel 99% totale netto mediabestedingen eur 3 mrd www.vea.nl www.bva.nl www.pragma.nl www ... n mediabestedingen zijn een vroege indicator van een vertraging in economische groei. de advertentiemarkt liet al vroeg afvlakking zien, gevolgd door een daling. omzetontwikkeling reclamebureaus bron cbs netto mediabestedingen 2009 ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... kijkonderzoek netto mediabestedingen 2009 bron nielsen media research, kobalt penetratiegraad digitale ontvangst en randapparatuur bron stichting kijkonderzoek netto mediabestedingen televisie bron nielsen media research, abn amro sector research n televisie neemt na de persmedia een tweede positie advertentiemarkt. de langetermijntrend in de mediabestedingen ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2006.pdf
... besteden tijd het meest gebruikte medium is. duidelijk is dat internet in de mediabestedingen een prominente plaats heeft ingenomen. 3. jongeren zetten trends veranderingen in het mediagebruik ... rtl de sbs groep samen hebben zij een groot bereik huishoudens beschikt televisies. de netto mediabestedingen (inkomsten uit advertenties en programmasponsoring) in 2005 bedroegen eur 760 mln., voor de ...
abnamro.nl
vos-media_technologie.pdf
... netto televisiebestedingen (l.as) % groei (r.as) hoofdtoestel beeldbuis hoofdtoestel plasma lcd led digitale ontvangst internet op televisietoestel goed jaar voor rtl nederland televisie wint terrein in netto mediabestedingen ... papieren krant levert hoge kosten op marktaandeel digitaal nog beperkt aandelen netto mediabestedingen persmedia bron hoi bron cbs, abn amro sector research bron gfk, hoi ...
abnamro.nl
media-branche-uitgeverijen.pdf
... ook vanaf 2012 een versnelling van de groei in digitale kranten en e-boeken. netto mediabestedingen persmedia eur 1,4 mrd groei ten opzichte aandeel persmedia in totale media 37% ... dagbladen daalt structureel productie papieren krant levert hoge kosten op marktaandeel digitaal nog beperkt aandelen netto mediabestedingen persmedia bron hoi bron cbs, abn amro sector research bron gfk, hoi, abn amro ...
abnamro.nl
media branche televisie radio pdf
... kijken 2,9% (was 2,1%) reclameconsumptie per kijker per dag 18 min. netto reclamebestedingen tv eur 899 mln groei ten opzichte omzetverwachting 2012 +2% www.spot. ... xeurmln netto televisiebestedingen (l.as) % groei (r.as) hoofdtoestel beeldbuis hoofdtoestel plasma lcd led digitale ontvangst internet op televisietoestel goed jaar voor rtl nederland televisie wint terrein in netto mediabestedingen ...
abnamro.nl
|