1 - 9 van 9 voor niche marketing
Media_in_beeld.pdf
... voor lange tv-programma's. media in beeld scenario digitale desillusie iptv is een niche gebleven. uitzendinggemist wordt aardig bekeken, net als de filmpjes op youtube, maar tv ... voordeel. weten zij dit goed uit te nutten, door bijvoorbeeld slimme acquisities en goede marketing, scenario van crossmediale consolidatie op middellange termijn het meest waarschijnlijke. dat betekent allerminst dat ...
abnamro.nl
Media_in_Beeld_Engels.pdf
... of offerings, consumer cannot see wood for trees and remains stand-offish. only a few niche markets are profitable. 200 205 countless cross- media initiatives security and privacy issues click fraud ... 2006. media in vision glossary list of interviewees bedrijf naam functie upc erik-jan gelink marketing director1 google marc duijndam managing director sbs rik rensen cross media director nrc next hans ...
abnamro.nl
Agrifood_Internet.pdf
... van een schriftelijke strategie of ondernemingsplan strategie nadruk op innovatie strategie nadruk op marketing strategie nadruk op marketing strategie nadruk op service aan klanten 94% 95% bron eim, 2008 innovatie ... en merken om aantrekkelijk te blijven. a-merken zullen zich moeten gaan richten op niche- en budgetsegmenten, zo luidt aanbevelingen. iri, samensteller van de jaarlijkse merken top 100 ...
abnamro.nl
Installatie_rapport.pdf
... kennis zal het grotere installatiebedrijf eerder in huis hebben. daarnaast zal het installatiebedrijf marketing moeten bedrijven. profileren, oftewel het kenbaar maken van specifieke diensten, vraagt wederom om ... leveringsonzekerheden en culturele verschillen, heeft el-tec als eerste nederlandse installateur in deze niche zijn plek toch goed kunnen vinden gevolgen van de kredietcrisis tot nu toe ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2008.pdf
... adverteerder veel meer geld waard. een belangrijke voorwaarde hierbij is dat media een sterke (niche-)doelgroep aan zich weten te binden. bereik op zich wordt minder belangrijk. adverteerders ... slechts ten dele het geval. de kernexpertise van platenmaatschappijen ligt in de ontwikkeling en marketing van nieuw talent en het bijeenbrengen van artiesten met songwriters en componisten, de zogenaamde ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... bedrijven in deze branche houden zich bezig schakels in het proces van ontwerp, productie, marketing, distributie, verkoop en after-sales services van it-hardware. convergentie van diensten en producten ... op lokaal niveau en zullen de oplossing zoeken in strategische samenwerking. bedrijven die geen niche bedienen of geen vaste klantengroep hebben, komen onder druk te staan. door het ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... deze consolidatieslag of dat zij juist iets unieks hebben waardoor zij veilig in hun niche zitten. dat ondernemers in traditionele sectoren soms onvoldoende zicht op de vernieuwingen hebben, zoals ... segment van de markt (bijvoorbeeld online marketing). na een lastig jaar 2009, vindt in 2010 voorzichtig herstel plaats de groei van online marketing weer bovengemiddeld de mediabestedingen zullen pas in ...
abnamro.nl
Visie_op_Retail_2009.pdf
... kiezen voor een niche levert hogere prijzen en marges en relatief minder concurrentie van grote ketens op. anderzijds vraagt een speciaalzaak om meer aandacht voor concept, marketing en winkelinrichting, ... inspringen op een veranderde klant. samenwerkingsvoordelen zijn te behalen op het gebied van marketing, inzicht in klantenbehoeftes en lagere kosten door goedkopere inkoop. verder is het belangrijk ...
abnamro.nl
Agrifood_september_2010.pdf
... alleen nog haalbaar voor kleine nichebedrijven, niet te koop, en mits in staat hun niche te creeren en te beschermen door middel van bijvoorbeeld technologieen of een sterk, ... partners waardoor een nieuwe rechtspersoon ontstaat. de bedoeling van deze nieuwe inkoop (sourcing) productie marketing r d innovatie verkoop logistiek % executives dat van mening samenwerking (sterk) toeneemt 10 batterink ...
abnamro.nl
|