1 - 5 van 5 voor nieuwe merkbelofte
Belofte ‘Direct geregeld’ draait om verzekeren zoals het bedoeld is
... 17a juni 2011 ohra zet met nieuwe campagne fors in op service naar klanten merkbelofte a direct geregelda ohra lanceert vanaf 19 juni haar nieuwe campagne met de merkbelofte a direct geregelda . de ... zijn. daarnaast wil men ook een goed gevoel overhouden organisatie. ohra speelt hier met haar nieuwe merkbelofte geregelda . door foutloos, efficia nt en snel te handelen. de service voor klanten kan ...
ohra.nl
OHRA klantenservice en de nationale CQ test
... ohra is trots op de prestaties van haar medewerkers. de verzekeraar introduceerde deze zomer haar nieuwe merkbelofte a direct geregelda . met deze belofte wil ohra laten zien hoe verzekeren moet zijn klanten ...
ohra.nl
Radiocommercial Bom in Eend bekroond met RAB Radio Publieksprijs
... 2011 heeft gewonnen. de reclame was onderdeel van de campagne waarin de verzekeraar haar nieuwe merkbelofte presenteerde a direct geregelda . de verzekeraar legt hiermee de nadruk op verzekeren zoals ... verhaal steeds verder (a bom in eenda ). met alle gevolgen van dien. met de nieuwe merkbelofte ging ohra naar haar oorspronkelijke kracht het bieden van topproducten en uitstekende dienstverlening. ...
ohra.nl
Analyse buzzcapture online berichtgeving
... scoort ohra zo goed. bom in eenda -campagne presenteerde de verzekeraar haar nieuwe merkbelofte a direct geregelda , waarbij duidelijke taal, accuraat handelen en snelle service centraal staan ... directeur oenaast een hoge klanttevredenheid laat ook de publieke waardering zien dat onze nieuwe manier van werken consumenten aanspreekt. onze online bereikbaarheid speelt hier een hele belangrijke ...
ohra.nl
1 op de 5 automobilisten strandt met pech tijdens zomervakantie
... airco.a direct de juiste hulp ter plaatse ohra startte op 19 juni een nieuwe campagne met de merkbelofte a direct geregelda . de verzekeraar legt hiermee de nadruk op verzekeren zoals het ...
ohra.nl
|