1 - 10 van 53 voor omzet online
ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... omzet) in e-commerce. in tegenstelling tot de groei van de omzet in winkels is de online omzet snel groeiend. in 2010 werd een kleine 20% groei genoteerd en steeg de omzet ... groei omzet online kleding en schoenen omzet bestellingen omzet bestellingen bron thuiswinkel.org blauw research sectorvisie schoenen juli 2011 5 strijd om schoenen losgebarsten dat het grote potentieel in online schoenenverkoop ...
ing.nl
Sectoren - ING - ING Economisch Bureau
... zet startersmarkt 26 april 2012 mkb verwacht in twee jaar tijd ruim 20 procent online omzet online ondernemen in opmars 5 maart 2012 startersmarkt stagneertars startersmarkt stagneert 9 februari 2012 publieke ... the sector 6 maart 2012 mkb verwacht in twee jaar tijd ruim 20 procent online omzet online ondernemen in opmars 5 maart 2012 startersmarkt stagneert startersmarkt stagneert 9 februari 2012 ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... figuur 2 index omzet winkels in non-food raming bron cbs tabel 1 snelste groeiers online omzet eerste helft 2012 groei h1'12 totale omzet categorie t.o.v ... online omzet 2011 binnen en buiten (x eur 1 miljard) bronnen thuiswinkel.org (totale omzet online producten, geen dien- sten), twinkle (top omzet, excl. reisbranche), bewerking hoger promo-aandeel (omzet uit acties) figuur 4 factoren die omzet ...
ing.nl
Visie Update2011 tcm7 90019 pdf
... liggen dan de marges westerse wereld gebruikelijk zijn. fabrikanten van consumentengoederen zaak om hun omzet in de opkomende markten op te voeren en om, zodra het inkomen van de ... winkelcentra en warenhuizen op toplocaties bieden vaak een belevenis' en zijn daardoor minder gevoelig voor online concurrentie. opvallend risicobereidheid bij beleggers lijkt toe te vastgoed premie of korting in de ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... ontstonden als online travel agencies (ota) en affiliates. de branche kent veel concurrentie op prijs, maar is nog sterk aanbodgedreven. voorzichtig omzetherstel reisorganisaties omzet van ... reservation system, gds global distribution system, dmc destination management company, ota online travel agent, sgr stichting garantiefonds reisgelden, anvr algemene nederlandse vereniging van ...
ing.nl
Microsoft Word - Themavisie varkenshouderij 28-07-11
... voor de bulkverkoop (ook bij westfort en bij compaxo in zevenaar). kdv heeft onlangs een online rekenmodule gelan- ceerd, waarmee varkenshouders snel kunnen zien wat de financiele gevolgen eis van het ... %). voor varkensvlees is dit aandeel veel lager. belangrijker nog trend in 2010 negatief was de omzet van bio- logisch varkensvlees daalde mln. volgens de bio-monitor gevolg van verdringing door de ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... . online bouwen aan merken op het internet bewijzen vooraanstaande spelers zoals bol.com en wehkamp praktijk dat omzet ... . bol.com en weh kamp behoren, gemeten naar online omzet, beiden tot de top drie van nederland (wehkamp ... online marketingstrategie. google adwords, de belangrijkste speler in zoekmachinemarke ting, zag het aantal nederlandse gebruikers toenemen. de totale wereldwijde omzet ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... zoek naar alternatieve groei, die veelal online te vinden lijkt. tabel 1 verwachte omzet detailhandel 2011 en omzetontwikkeling 2010-2012, naar branche omzet 2011 (mld. ) detailhandel totaal food ... algemeen eenvou- dig te trotseren. de totale online omzet overschreed grens van 8 miljard euro. het grootste aandeel van de omzet kwam jarenlang van diensten zoals reizen en telecomabonnementen. ...
ing.nl
ING Autoretail verstrikt in downsizing maart 2011 tcm7 82841 pdf
... dealernetwerk distributiekosten te hoog dat downsizing leidt tot een verschuiving van de omzet naar lagere segmenten en daarmee gemiddeld lagere marges zal naar onze verwachting ... bedrijfs- grootte. keuzes moment belangrijk zijn. figuur 7 orientatie consument online vs dealer online dealer dealer online doorslaggevende orientatieorientatie bron thuiswinkel.org multichannel monitor 2010 meer weten? ...
ing.nl
Microsoft Word - DEO maart 2011 final versie woensdag 30 maart.doc
... blijft. figuur 5 zoekgedrag internet wijst niet op herstel woningverkopen (2mnds gemiddelde) ing 'online woningmarktindex' (3 mnd vooruit) (rechts) in dzd index (2006 100) bron ecowin, google ... veel voorkomende kengetallen zijn rentabiliteit winstgevendheid van een onderneming winst voor belasting (ebt) omzet liquiditeit mate waarin een onderneming aan haar korte termijn verplichtingen kan voldoen. ...
ing.nl
|