1 - 10 van 19 voor online gekocht
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... online consu- menten a 890 uit aan internetaankopen. online kopers zijn net zo vaak man als vrouw. nederlanders kopen boodschappen online. in omringende landen wordt zelfs 5 tot 9% online gekocht. ... beperkingen kennen. een fiets of scooter werd vroeger standaard in een speciaalzaak dealer gekocht. tegenwoordig kunnen deze producten recht- streeks bij de leverancier besteld worden. hetzelfde geldt ...
ing.nl
ING Vastgoed verder in dal tcm7 101844 pdf
... miljard. (in 2005 nog slechts eur 2,8 miljard. nederlandse consumenten ten minste 1 item online gekocht. de verwachting aandeel verkoop via internet' de komende jaren zal stijgen naar ca. 30%. ... nog eens bij dat zeker de non-food retail in een belangrijke overgangsperiode verkeert waarin online verkoop een steeds grotere rol speelt. resultaat is onder winkelleegstand steeds verder toeneemt. volgens ...
ing.nl
untitled
... online toenemende belang schaalgrootte consolidatie online detailhandel 2011 online 5% offline 95% + - 25% + - 75% offline online detailhandel 2020 groeiversnelling e-commerce marktaandeel online ... online shop online shops met virtuele kleedkamers zodat kleding online gepast wordt, hebben een stapje voor. 3d printers gaan een belangrijke rol spelen. ontwerpen van producten kunnen online gekocht ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... in de min terecht kwamen. het lijkt er volgens cbwmitex op dat er meer prijsbewust gekocht wordt. het middenhoog tot hoog geprijsde segment had het moeilijk, terwijl het middenlaag tot laag ... moeten realiseren dat het beeld dat consumenten van hun merk hebben ook steeds vaker online wordt bepaald. het online kanaal moet daarom niet als zomaar een winkel ernaast' worden beschouwd. subafdeling, ...
ing.nl
Tim_Handleiding_tcm7-55442.pdf
... .nl), de afm (www.afm.nl) of de nma (www.nmanet.nl). tim is het online huishoudboekje van de ing. in tim staan uw inkomsten en uitgaven in overzichtelijke categorieen. zo ... verschillende aankopen mee doet. bijvoorbeeld gepind, waarmee u een boek ( 20), kleding ( bioscoopkaartjes ( 20) heeft gekocht. tim zo werkt het mei af- of bijschrijving splitst, kunt u aangeven wanneer u welk ...
ing.nl
Microsoft Word - ING. Woningmarkt.11Q2.doc
... (2006 100) bron nvm, cbs, bewerking ing. seizoensvrij figuur 2 zoekgedrag wijst op daling verkopen online woningmarktindex woningverkopen, nvm (seizoenvrij) (rechts) index in dzd bron nvm, google, bewerking ing. gewogen ... terughoudend met het ver- lagen van prijzen. er zijn er die de afgelopen jaren hebben gekocht en vrezen bij verkoop met een restschuld te blijven zitten. daarnaast wijst het nog ...
ing.nl
ING_Zakelijke_dienstverleners_score_ met_sociale_media_november_2010_tcm7-77221.pdf
... twitter, fora en chat kanalen. recensie. consumenten kunnen op sites een recensie geven over een gekocht product of verkregen dienst. in sommige gevallen kan deze recensie weer beoordeeld worden op ... ? gemiddeld besteden netwerkende ondernemers 2 uur en 3 minuten per week aan online netwerken. de uitgaven voor online netwerken liggen op gemiddeld 104 per jaar. stuk lager (bijna reguliere netwerken. ...
ing.nl
Hoteliers profiteren van doordachte inzet sociale media tcm7 70414 pdf
... en chat kanalen. sociale recensie. consumenten kunnen op sites een recensie geven over een gekocht product of verkregen dienst. in sommige gevallen kan deze recensie weer beoordeeld worden op ... het personeel wordt vergroot. bovendien zal de verbinding tussen online hotel met gasten versterkt worden. het hotel heeft zo ook online meer gezichten naar gasten toe. aanpassingen in het personeelsbeleid ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... 2% dit jaar online kanaal blijft groeien en wint marktaandeel markt online geprofessionaliseerd en geconsolideerd lastig voor mkb om online nog plek te veroveren druk van meerdere kanten (bestedingen, online) leidt tot stijging ... gfk werd gedurende de periode jul'11-jun'12 zo'n bovenkleding in de aanbieding gekocht, terwijl periode jul'10-jun'11 nog op 46% lag. prijsdruk in de markt wordt ...
ing.nl
woonbranche-op-zoek-naar-medicijn_tcm7-130263.pdf?id 20130327030918
... te zien zijn in omzet, type producten dat gekocht wordt en bovenal de manier waarop gekocht wordt andere benadering richting consu- ment. dit geldt ... welvaartsbehoud vertraagde economie vraag gedreven selectief vestigingsbeleid diversiteit locaties kanalen orientatie online doelgroepbenadering samenwerking 20e eeuw bevolkingsgroei welvaartsstijging bestedingsgroei aanbod gedreven meer en ...
ing.nl
|