1 - 10 van 27 voor online kanaal
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... computer reservation system, gds global distribution system, dmc destination management company, ota online travel agent, sgr stichting garantiefonds reisgelden, anvr algemene nederlandse vereniging van reisondernemingen. ... de klanten van thomas cook. neckermann en vrij uit hebben een eigen online kanaal richting de consument. neckermann is daarbij gespecialiseerd in (zon)vliegvakanties, maar levert ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... produkten kunnen wor den gezien en gevoeld. toch groeit het online kanaal daar waar het offline kanaal veelal stilstaat of krimpt. branche organisatie thuiswinkel.org becijferde groei van ... online wordt bepaald. het online kanaal moet daarom niet als zomaar een winkel ernaast' worden beschouwd. subafdeling, onderneming op zichzelf. indien men de achterstand enigszins goed wil maken op de pure online ...
ing.nl
ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... online kanaal, waar het groeipercentage fors hoger ligt. internet de belangrijkste verandering in de schoenenbranche dit jaar is de opkomst van e-commerce. al enige jaren groeit de omzet van de online ... bestaande schoenenketens maken een kans. zij hebben namelijk het voordeel van de combinatie online offline. het offline kanaal zal te maken krijgen met krimp, maar neemt naar verwachting toekomst het ...
ing.nl
ING - krimp slaat weer toe in bouw - Januari 2012_tcm7-101758.pdf
... recessie in 2012 verwacht daarom dat de onderhoudssector dit jaar niet krimpt maar stabiliseert. online kanaal wint steeds meer marktaandeel in de renovatiemarkt zijn vooral veel kleine bouwbedrij- ven actief ... mond-op-mond reclame. ook hier neemt, net detailhandel, het marktaandeel van het online kanaal toe. steeds vaker plaatsen particulieren hun klus- opdrachten op internet waar vakmannen dan ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... het online kanaal. verwacht kwart van alle aankopen in de detailhandel via internet zullen lopen. thuiswinkel.org meldde onlangs wederom een stijging in online winkelen. ... groei online toenemende belang schaalgrootte consolidatie online detailhandel 2011 online 5% offline 95% + - 25% + - 75% offline online detailhandel 2020 kwartaalbericht detailhandel oktober 2011 9 ...meer dat het online kanaal ...
ing.nl
Woonboulevard 2 0 tcm7 101849 pdf
... -het-zelf branche. e-commerce marktaandeel neemt langzaam toe. veel potentie om online kanaal verder te ontwikkelen. vooral crosschannel biedt mogelijkheden. drastische aanpassing woonboulevards en woonwinkels ... ontwikkelingen in de bestedingen aan woning- inrichting als de ontwikkelingen in het online kanaal vragen om aanpassingen van woonboulevards en woonwinkels. de eerder genoemde toename ...
ing.nl
Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... gfk meldde onlangs dat online momenteel de motor is achter de stagnerende fashionmarkt. in het eerste kwartaal was volgens gfk sprake van flinke groei in het online kanaal, met name bij ... in een fors aandeel voor het online kanaal. zoals we echter hebben geconsta- teerd wordt het niet makkelijk hiervan te profiteren, aan- figuur 8 groeiversnelling online verkoop groei e-commerce trekt ...
ing.nl
ING-lagere_prijsstijgingen_bij_toeleveranciers_bouw-juni2012_tcm7-112276.pdf?id 20130327030918
... dat een nieuwbouwhuis op een eenvoudige manier met dit soort gadgets kan worden uitgevoerd. online kanaal groeit het online kanaal wordt net detailhandel de komende jaren (vooral) in de verbouw- en renovatiemarkt veel belangrijker ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... dit jaar online kanaal blijft groeien en wint marktaandeel markt online geprofessionaliseerd en geconsolideerd lastig voor mkb om online nog plek te veroveren druk van meerdere kanten (bestedingen, online) leidt ... kanaal om te zetten in sterke punten voor het online kanaal. ...maar niet voor iedereen naast thuiswinkel werd onlangs door vak- blad twinkle de jaarlijkse top 100 gepresenteerd van online ...
ing.nl
woonbranche-op-zoek-naar-medicijn_tcm7-130263.pdf?id 20130327030918
... non-food de kosten door onder meer hogere inkoopprijzen en wordt het online kanaal steeds invloedrijker. dit alles leidt er mede toe dat het grote ... vergrijzing welvaartsbehoud vertraagde economie vraag gedreven selectief vestigingsbeleid diversiteit locaties kanalen orientatie online doelgroepbenadering samenwerking 20e eeuw bevolkingsgroei welvaartsstijging bestedingsgroei aanbod gedreven meer en ...
ing.nl
|