Online kleding kopen host:ing.nl

Online kleding kopen host:ing.nl 



1 - 10 van 15 voor online kleding kopen


ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... geweld in kleding en schoenen mogelijk van invloed prijsniveau in de branche. in maart van dit jaar werd bekend dat de online uitgaven ... ,5% 1,0% figuur 2 e-commerce omzet 2004-2010 kleding en schoenen kleding en schoenen bron thuiswinkel.org blauw research kwartaalbericht detailhandel ... bij dat consumenten het momenteel niet zien zitten om grote aan kopen te doen. op dit vlak liep in de eerste maanden ...
ing.nl


Microsoft Word - DEO maart 2011 final versie woensdag 30 maart.doc
... (2mnds gemiddelde) ing 'online woningmarktindex' (3 mnd vooruit) (rechts) in dzd index (2006 100) bron ecowin, google, bewerking ing. index o.b.v. google zoekop- drachten huis kopen', huizen' en makelaar'. ... was de klap fors, maar minder heftig dan in autoretail. winkeliers in non-food (kleding, elektronica, doe- het-zelf en woninginrichting) kregen het zwaar te verduren terwijl hun food ...
ing.nl


ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... online thuiswinkelmarkt bestaat zowel uit producten als diensten. de belangrijkste productgroepen zijn elektronica en witgoed', boeken, cd's, dvd's en games', hard- en soft- ware', kleding ...
ing.nl


ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... opnieuw onrust uit. consu- menten raken gewend aan het kopen van kleding en schoenen via internet. de resulte- rende groei in online verkoop trekt veel nieuwe en bestaande spelers richting het ... drijvende krachten achter stijgende online kleding en schoenenverkopen. in schoenen kwam ook v d naar voren als snelle groeier. het succes van wehkamp toont vertrouwen in een online retailmerk van groot ...
ing.nl


Woonboulevard 2 0 tcm7 101849 pdf
... research voor het eerst in jaren zelfs een kleine teruggang waargenomen in de online ver- kopen in dit segment (huis tuin artikelen). de eerste helft van 2011 liet ... figuur 5 vergelijking online omzet nederland 2010 naar productgroep (x 1 miljoen euro, exclusief diensten) bron thuiswinkel.org blauw research hardware (computers en benodigdheden) kleding en schoenen consumentenelektronica boeken ...
ing.nl


Microsoft Word - ING - Startersmarkt stagneert - februari 2012
... online kopen (%) aandeel als percentage van mensen tussen cbs online kopers creeren groeimarkt de e-commerce ondernemers spelen snelle groei van online kopers. terwijl in 2002 nog slechts mensen tussen jaar - minder mate online kocht is dit inmiddels opgelopen tot ruim 80% (fi- guur 3). onder meer kleding, electronica, boeken en mu- ziek zijn populair onder online shoppers.2 in ...
ing.nl


Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... usd voor kleding, accessoires en schoenen. daarmee tabel 1 ontwikkeling omzet (in % t.o.v. voorgaande jaar) online verkoop en verkoop door winkels online kleding en schoenen cbs - winkels in kleding cbs - ... waardoor het online kopen van schoe- nen niet bij iedereen even snel zal aanslaan. op basis van onderzoek en gesprekken in de sector verwachten wij een online aandeel voor kleding gemaakte ...
ing.nl

ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... succes van kleding op inter- net vooral over factoren als gewenning en gemak. ook uit andere onderzoeken blijken dit belangrijke aspecten voor consumenten om online in plaats van offline te kopen. daar ... de opmars nog sterker met een online aandeel van 11% gedurende het eerste half jaar. brancheorganisatie thuiswinkel.org sprak van een toename in de online omzet van kleding en schoenen eerste half ...
ing.nl

Microsoft Word - Non-food Detailhandel mei 2012
Microsoft Word - Non-food Detailhandel mei 2012
... waar de klant producten kan ervaren. zoals beschreven zal het daadwerkelijke bestellen of kopen vaker online in de winkel plaats vinden. ook betalingen zullen anders verlopen, waarbij wederom ... lanceerde. markleider macintosh geeft met figuur 5 online omzet kleding (x eur 1 miljoen) omzet 2010 omzet 2011 bron thuiswinkel.org blauw research haar online platform intreza tegengas. het gevecht ...
ing.nl

Storm op komst
Storm op komst
... optimalisatie; het verbeteren van de shopervaring en online winkelbeleving van consumenten. kennis en technologie spelen hierin een belangrijke rol. zo zien we in kleding nieuwe technologie (augmented reality) om ... diensten kritisch en rationeel op hun toegevoegde waarde. zij zijn gewend hierbij online kennis op te doen en kopen producten en diensten ook steeds vaker rechtstreeks op internet. dit ...
ing.nl





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map