1 - 10 van 50 voor online verkopen
Visie_op_Retail_2009.pdf
... online verkopen doormaken. steeds meer waarde gehecht aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en treedt er internationalisering detailhandel. naast internationalisering treedt ook branchevervaging op; de modezaken verkopen ook schoenen en sportkleding, de drogisterijen verkopen ...
abnamro.nl
agrarisch branche boomkwekerij pdf
... de branche. de consument heeft interesse in visueel aantrekkelijke producten. de ontwikkeling van nieuwe distributiekanalen, online verkopen, verkoop- concepten en verpakkingen en de toenemende aandacht voor duur- zaamheid bieden mogelijkheden voor een ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... online spelers rol van superspecialist of prijsvechter. omzet online retail producten eur 3,5 mrd aandeel e-shoppers aandeel frequente e-shoppers 52% aandeel online verkopen in detailhandel non-food 8% bestedingen per online ...
abnamro.nl
retail-branche-schoenen.pdf
... gestegen in 2011 daling van de omzet verwacht in 2012 aandeel online verkopen stijgt branchebeschrijving trends en ontwikkelingen onze visie kerngegevens websites in de schoenendetailhandel worden dames ... ten opzichte van de gehele detailhandel (66%). hoewel de groei procentueel afneemt, maken online verkopen een steeds groter deel verkoop van schoenen. in 2010 werd kleding- en schoenenaankopen ...
abnamro.nl
retail-branche-autoretail.pdf
... kopen kleinere - en daarmee goedkopere - auto's, waar kleinere marges op zitten. inmiddels betreft verkopen kleine auto's'. importeurs verder gegaan met het herstructureren van hun dealernetwerken. deze ... voor het online verkopen van nieuwe personenauto's. nu de anwb, met vier miljoen leden, een partner- schap is begonnen met nak (www.nieuweautokopen.nl), doorbraak betekenen voor de online verkoop ...
abnamro.nl
retail branche online retail pdf
... online spelers rol van superspecialist of prijsvechter. omzet online retail producten eur 3,5 mrd aandeel e-shoppers aandeel frequente e-shoppers 52% aandeel online verkopen in detailhandel non-food 8% bestedingen per online ... verkopen in webwinkels komt volledig voor rekening van nieuwe kopers. in totaal deden 900.000 mensen in 2011 hun eerste online aankoop. in 2011 werden bijna 78 miljoen online ...
abnamro.nl
retail sectorupdate fashion pdf
... sportzaken die schoenen in hun assortiment hebben opgenomen. de weergegeven cijfers omvatten alleen de verkopen van schoenwinkels. net kledingbranche was 2006 een topjaar voor de schoenenbranche. de schoenenbranche ... van gemiddeld 3% per jaar, groeiden de online verkopen met gemiddeld 26% per jaar. ten opzichte van 2009 laat de online kleding- en schoenenverkoop wel een groeivertraging zien in 2010 ...
abnamro.nl
Multilisted_fondsen[1].pdf
... (de zgn. 'best execution' beursplaats). wilt u het fonds via een andere beursplaats aan- of verkopen, dan kunt u telefonisch uw order doorgeven. neem hiervoor contact op met ons customer contact ... aand mediobanca eur 0.50 dt not it0000062957 frankfurt mercato cont 074512 aand global media online dt not jp3152750000 frankfurt tokyo 074538 aand antisoma gpb 0.01 dt not gb0055696032 frankfurt ...
abnamro.nl
aav_brochure.pdf
... is er eigenlijk maar een veilige haven landbouwgrondstoffen, ook wel soft commodities' genoemd. commodity online, 31 augustus 2007. tgesteld op 29 februari 4 the battle for food, oil ... die hierin worden omschreven, niet bedoeld voor enige jurisdictie enige persoon waarvoor het aanbieden, verkopen en of distribueren van dergelijke producten of diensten wettelijk niet is toegestaan. personen ...
abnamro.nl
Vermogensbeheer.pdf
... kunt ook dagelijks op de hoogte blijven van de ontwikkelingen via internet bankieren online vermogens- beheerrapportage beschikbaar. met alle actuele informatie van uw beleggingsportefeuille in een ... ingezetenen. onverminderd het voorgaande intentie document beschreven beleggingsdiensten en of beleggingsproducten te verkopen of te distribueren bieden aan personen in landen waar grond van enig ...
abnamro.nl
|