1 - 10 van 23 voor passende onderneming
Rechten en plichten voor consumenten | AFM
... beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig dienstverleningsdocument passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken vergelijkingssites klacht indienen print deze pagina print deze pagina stuur bekende ... je goed advies krijgt. onder a passende dienstverleninga lees je waarom het belangrijk is dat jij een adviseur informeert over jouw situatie. houdt onderneming zich niet aan de regels of ...
afm.nl
Informatie over beschermingsregelingen | AFM
... depositogarantiestelsel beleggerscompensatiestelsel vermogensscheiding goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen print deze pagina print deze pagina translate nl ... dit gaat over de scheiding tussen jouw geld en het geld van de onderneming die voor jou belegt. de regels voor vermogensscheiding zorgen ervoor dat bij faillissement ...
afm.nl
Wanneer hoeft er geen prospectus te worden opgesteld? | AFM
... het prospectus prospectus goedkeuren buitenlandse onderneming vrijstellingsregel wijzigingen per 1 januari 2012 beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen ... geen prospectus te worden opgesteld? wanneer een onderneming onder een wettelijke vrijstelling valt hoeft de onderneming geen prospectus aan beleggers voor te ...
afm.nl
Stap 5: Meld je klacht ook bij de AFM | AFM
... aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter ... doet afm voor jou? de afm kana een onderzoek instellen onderneming die mogelijk dea regels heeft overtreden. als het nodig is kan onderneming een gesprek aangaan, een boete opleggen of de vergunning ...
afm.nl
Stap 3: Ga naar de rechter | AFM
jouw aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter ... (ecc) postbus 487, 3500 ala utrecht info eccnl.eu, eccnl.eu betrouwbaar? links en downloads onderneming kifid.nl juridischloket.nl europees consumenten centrum sitemap disclaimer
afm.nl
Stap 1: Schrijf een brief | AFM
... aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter ... brief duidelijk (kort en bondig!) wat wat je verwacht onderneming. zo heeft de onderneming de kans om te reageren op de klacht. onderneming moet een klacht binnen een redelijke termijn en zorgvuldig ...
afm.nl
Stap 2: Ga naar het klachteninstituut | AFM
... aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 ... a stap 2 ga naar het klachteninstituut ben je ontevreden over het antwoord onderneming? of reageert onderneming niet? schrijf dan een brief naar het klachteninstituut financia le dienstverlening ( link naar ...
afm.nl
leidraad passende provisie financiële dienstverleners
... noodzakelijk verlenen verdere uiteenzetting van de inducementregels bij beleggingsondernemingen wordt verwezen naar de leidraad passende provisie beleggingsondernemingen. deze leidraad juli 2009 gepubliceerd afm. 8 betreffende dienst of deze ... op voorwaarde dat deze van nature niet kunnen botsen met de plicht van de onderneming om zich op loyale, billijke en professionele wijze in te zetten voor de ...
afm.nl
Buitenlandse onderneming | AFM
... onderneming vrijstellingsregel wijzigingen per 1 januari 2012 beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen print deze pagina print deze pagina translate nl download dit bestand download icon stuur bekende als tip stuur bekende als tip jouw aanbieder het prospectusbuitenlandse onderneming ...
afm.nl
Klacht over een financiële onderneming | AFM
... aanbieder beschermingsregelingen goede informatie zorgvuldig advies passende dienstverlening eerlijke handelspraktijken klacht indienen stap 1 brief schrijven stap 2 klachteninstituut stap 3 rechter ... schrijf een brief aan onderneminga schrijf in een brief duidelijk wat wat je verwacht onderneming. onderneming is verplicht jouw klacht serieus te beoordelen en moet binnen zes weken een inhoudelijke ...
afm.nl
|