1 - 4 van 4 voor promo aandeel
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... . gezien de huidige concurrentiestrijd onder supers en de zoektocht naar marktaandeel zal het promo-aandeel vermoedelijk snel doorstijgen richting 20%. marges zullen nog meer onder druk komen te staan ... van zorg voor de branche is een oplopende prijsdruk door verdere toename van het promo-aandeel. de concur- rentie tussen drogisterijen onderling en met supermarkten blijft sterk aanwezig. uitgelicht ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... persoonlijke verzorging ook de sector persoonlijke verzorging weet wat prijsdruk te kampen. de promodruk (aandeel omzet promo- ties) lag volgens onderzoeksbureau symphonyiri branchevereniging ncv (nederlandse cosmetica vereniging) sprak in ... thuiswinkelmarkt zal optreden. op dit moment ligt het aandeel online in de totale retail nog onder denken wij dat dit aandeel rond de 25% zal komen te liggen. ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... ) leidt tot stijging faillissementen winkelgebieden op zoek naar uitweg herstructurering winkellandschap noodzakelijk aandeel kwartaalbericht detailhandel non-food oktober vierde achtereenvolgende jaar van krimp. de ... hoger promo-aandeel (omzet uit acties) figuur 4 factoren die omzet en marge van non-food detailhandel onder druk zetten bron detailhandel non-food koopkrachtverlies dalend aandeel in ...
ing.nl
untitled
... . supermarkten hebben moeite zich te differentieren, waardoor het prijswapen regelmatig wordt gehanteerd. de promo- omzet jaren heen gestegen. dit moet aan de achterkant worden terugverdiend, door scherpe inkoop ... gevoerd tegen a-merk fabrikanten. in nederland klom het aandeel private label maar in sommige andere europese landen ligt het aandeel rond hun beurt kijken producenten ook weer naar ...
ing.nl
|