1 - 10 van 10 voor pure online
vos-retail.pdf
... winkels volop kansen, als zij online samenwerking zoeken met leve- ranciers, andere retailers of pure online spelers. de mogelijkheden ontstaan fysieke winkel online een groter assortiment aan te bieden ... steeds vaker online. veel winkels hebben daarom inmiddels naast hun vestigingen in de win- kelstraat ook een online vestiging. laatste jaren ook een aantal grote pure online spelers bijgekomen ...
abnamro.nl
retail-branche-schoenen.pdf
... van de stijgen- de loon- en grondstofkosten. tegenwoordig koopt consumenten schoeisel wel eens online. de fysieke winkel heeft nog een dominante positie bij het kopen van schoenen. echter ... kopen ook steeds vaker online. veel winkels hebben daarom inmiddels naast hun vestigingen in de win- kelstraat ook een online vestiging. laatste jaren ook een aantal grote pure online spelers bijgekomen, ...
abnamro.nl
retail branche online retail pdf
... , als zij online samenwerking zoeken met leve- ranciers, andere retailers of pure online spelers. de mogelijkheden ontstaan fysieke winkel online een groter assortiment ... pure online retailers blijven bestaan. echter een deel zoekt samenwerking met andere kanalen of wordt overgenomen door bestaande retailketens. tot slot blijven er online spelers rol van superspecialist of prijsvechter. omzet online ...
abnamro.nl
Microsoft Word - Kwartaalmonitor Q3 2011 II.doc
... jazeker ja, misschien waarschijnlijk niet kwartaalmonitor real estate finance special online winkelen enkel een bedreiging? 7 impact online winkelen op retailvastgoed ook retailvastgoed kent in deze tijd zijn uitdagingen ... consumenten dat enkel in fysieke winkels koopt de komende periode zal afnemen. opvallend aantal pure online-shoppers zal afnemen (van 10,4% nu winkelen wordt dus vooral een cross ...
abnamro.nl
retail rapport cross channel pdf
... . daarnaast worden online winkels veel bezocht. de website van een fysieke winkel wordt daarbij meer gebruikt dan de website van pure online spelers. ondervraagden maakt gebruik van online folders en 40 ... prijzen en assortimenten die online fysieke winkel niet overeenkomen. daarnaast kunnen van oorsprong fysieke retailers vaak niet het gemak en de snelheid bieden die pure online spelers wel kunnen ...
abnamro.nl
vos-industrie.pdf
... fabrikanten nog nooit van gehoord. waarom zouden ze ook? met een pure gerichtheid op een zo hoog mogelijke productie, hadden ze tot dan ... omzet in buitenland omzetverwachting 2012 + 3% www.metaalunie.nl www.fpt-online.nl www.vimag.nl www.nevat.nl %-groei(j.o.j) ... .nl www.verpakkingsmanagement.nl www.nedvang.nl www.prn.nl www.vnp-online.nl www.vmk.nl hergebruik 2008 hergebruik 2009 hergebruik 2010 glas ...
abnamro.nl
vos-media_technologie.pdf
... wat is radio? is een volledig geautomatiseerd online station als pure fm ook radio? en it newsradio? dat nederlandse online radiostation selecteert aan de hand van luisteraars- ... app's te maken. localsensor. nederland. privacy-vriendelijke targeting voor online en mobile reclame. mipagar. nederland. online betaalservice. poikos. engeland. lichaamsmetingen met smartphone of webcam. scrapconnection. ...
abnamro.nl
retail branche sport kampeerartikelen pdf
... kledingwinkels warenhuizen niet-detailhandel ambulante handel, webwinkels en overige winkels schoenen kleding artikelen online aankopen off line aankopen cross channel omzet lijdt onder webverkopen en branchevervaging ... via pure webwinkels (in de grafiek verkopen van webwinkels van de overige verkoopkanalen. de totale sportdetailhandelmarkt is circa eur 1,15 miljard groot. de omzet via het online ...
abnamro.nl
retail branche drogisterijen pdf
... met krappere marges tot gevolg. de prijsdruk wordt opgevoerd door de opkomst van pure internetaanbieders als truus.nl en drogisterij. net. het aantal huismerkproducten in drogisterijen is ... . het verkoopvolume van drogisterijwinkels zal druk blijven staan door een verdere toename van online aankopen. voor 2012 verwacht vergelijkbare omzetontwikke- ling als de afgelopen jaren. door concurrentie ...
abnamro.nl
rapport co-creatie 2.indd
... producent. user generated content gebruikers genereren en delen ideeen en ervaringen onderling m.b.v. online communities en social media (zoals youtube, facebook). bron co-creation co-creativity innovating together with ... creeren wekt positieve emoties op. dat is, nu goede klant- relaties belangrijker zijn dan ooit, pure winst. de voordelen en mo- gelijkheden van co-creatie zijn legio zowel voor de ...
abnamro.nl
|