1 - 10 van 14 voor reguliere trajecten
UB0030581.doc
... de voorstellen beoordelen, mede in het licht van de ervaringen die het uwv reguliere trajecten. voorts dient het opstellen van een trajectplan en het indienen van een aanvraag ... kiest, kan rekenen op een traject van hetzelfde professionele niveau als uitkeringsgerechtigden die reguliere trajecten volgen. daartoe kan het uwv kwaliteitseisen stellen. deze eisen kunnen bijvoorbeeld betrekking hebben ...
www.cg-raad.nl
Arbeid, vraagsturing bij reïntegratie
... (twee ondertekenaars) uitte de groeiende onvrede over het systeem van aanbesteding en resultaatfinanciering bij de reguliere trajecten. het systeem heeft negatieve effecten voor met name de moeilijkere doelgroepen. afroming vindt plaats bedrijven ...
www.cg-raad.nl
UB003056.doc
... afstand tot de arbeidsmarkt worden gehanteerd. dit geldt zowel voor de reguliere trajecten als voor de iro-trajecten. ter uitvoering van de motie is dus nader onderzoek noodzakelijk. tegelijkertijd ... moet blijven bestaan. dit geldt zowel voor reguliere als voor iro-trajecten. om te bezien of scholing voldoende wordt ingezet als onderdeel van reguliere trajecten, zal scherp gemonitord worden hoe de ...
www.cg-raad.nl
Persoonsgebonden Reïntegratie Budget (PRB)
... indien uit het experiment blijkt, dat de resultaten van het prb beter zijn dan reguliere trajecten. (van de reguliere trajecten slaag 30%.) dit ondanks dat d66 aangaf, dat het persoonsgebonden budget in de zorg ... parijen aangaven dat de doelgroep die nu met het experimenten aan werk komt in de reguliere trajecten helemaal niet aan bod zou zijn gekomen omdat men veelal 80 -100% afgekeurd is. ...
www.cg-raad.nl
irobrieflcr.pdf
... er geen trajecten regulier of via prb of iro worden ingekocht. de lcr ziet geen verschil tussen de combinatie van iro met reguliere trajecten en de combinatie van prb met reguliere trajecten. in beide situaties geldt dat als er meer clienten een traject via prb of iro willen inkopen er minder trajecten via de reguliere ...
www.cg-raad.nl
sv22182tk.doc
... kabinet acht het niet wenselijk dat naast de resultaatfinanciering bij reguliere trajecten een subsidieregeling voor trajecten bestaat. dit zou reintegratiebedrijven de mogelijkheid bieden de ... reguliere trajecten, lopen moment meerdere ontwikkelingen, die het helder krijgen van de wensen en mogelijkheden van de client bevorderen. het uwv bekijkt in brede zin hoe de voorfase bij reguliere trajecten ...
www.cg-raad.nl
standpuntiro.pdf
... om een mindere mate van resultaatfinanciering voor sommige groepen. dit omdat bij de reguliere aanbestedingen het om grote groepen gaat, waarbij bedrijven risico's kunnen spreiden. terwijl ... die voor reguliere trajecten niet gelden (gemotiveerde clienten; bekende client). de cg-raad vindt deze voordelen echter in geen verhouding staan tot het voordeel van de grote getallen. bij reguliere trajecten ...
www.cg-raad.nl
kst83473.2s.pdf
... het reintegratiebeleid is een zo hoog mogelijke arbeidsparticipatie, waarbij duurzame plaatsing van werkzoekenden in reguliere banen voorop staat. marktwerking, ruimte voor de publieke instellingen uwv en gemeenten om hun ... komen langzaam beschikbaar. dit heeft vooral te maken met de lange doorloop- tijd van trajecten varierend van enkele maanden tot 2 jaar (in sommige gevallen zelfs langer). het is ...
www.cg-raad.nl
Arbeid, vraagsturing bij reïntegratie
... ). kiezen uwv georganiseerd en ingekocht reintegratietraject de bestaande keuzemogelijkheden bij deze trajecten te verruimen door een werkherkansingsadviseur beschikbaar te stellen. zie hiervoor het ... arbeidsgehandicapten met zware psychische problemen weer gekomen. 'opgegeven zijn' in de reguliere arbeidsbemiddeling. frans van der pas, medewerker per saldo, vereniging persoonsgebonden budget ...
www.cg-raad.nl
sv81761tk.PDF
... informatievoorziening rea is nog niet afgerond met deze evaluatie. de reguliere informatievoorziening (aantallen lopende, gestarte en afgeronde trajecten, plaatsingen) over de rea is nog niet optimaal. wat betreft ... om de oorzaken van de grote verschillen in het aantal ingekochte trajecten versus het aantal gestarte trajecten dat beide partijen hebben geregistreerd boven tafel te krijgen via gericht ...
www.cg-raad.nl
|