1 - 3 van 3 voor rijkste nederlanders
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... van 11% tot 8,2 miljard. het cbs meldde onlangs maar liefst 9,3 miljoen nederlanders jaar via internet winkelden. het aandeel internetters van 1274 jaar dat elektronisch winkelt of eshopt ... het individu worden toegesneden.' internet is in relatief korte tijd voor veel mensen het belang rijkste medium geworden en daarmee het vaste startpunt nieuws. ook het belang van social media neemt ...
ing.nl
ING kansen supply chain_01.indd
... unie. buiten de eu zijn de verenigde staten, libanon, rusland en turkije de belang- rijkste exportlanden. de import van vleeswaren en bereidingen is licht gedaald. de nederlandse import ... via grootverbruik en of foodservicemarkt. het belang van speciaalzaken (groenteboer) is beperkt fruit dat nederlanders consumeren zijn appels, sinaasappels en bananen het belangrijkst. de export van fruit richt ...
ing.nl
ING_Zakelijke_dienstverleners_score_ met_sociale_media_november_2010_tcm7-77221.pdf
... uit de samen- leving. recent onderzoek van forrester laat zien dat vier van de vijf nederlanders bezig is met sociale media.1 social media leeftijden, waarbij wel geldt hoe ouder, hoe ... desbetref- fende project gemoeid zijn. het verkrijgen van feedback wordt door b2b marketeers drie belang- rijkste redenen voor het gebruik van sociale media gezien. innovatie en cocreatie bedrijven kunnen sociale ...
ing.nl
|