1 - 7 van 7 voor schoenen wil kopen
Visie_op_Retail_2009.pdf
... die achterban verschillen de meningen nogal. het grootwinkelbedrijf wil waarschijnlijk wel meer verruiming, en anderen weer niet. ... treedt ook branchevervaging op; de modezaken verkopen ook schoenen en sportkleding, de drogisterijen verkopen tevens huishoudelijke artikelen ... in winkelen op het web, blijken zowel frequenter te kopen als voor gemiddeld hogere bedragen te bestellen. vertrouwen ...
abnamro.nl
Visie_op_Agrifood_2009.pdf
... marge weer onder druk te staan. tip 2 bij handelscontacten schoenen poetsen, en vouw in de broek. iemand van een ... zal weinig negatieve gevolgen ondervinden van de recessie. de consument wil zich, ook in economisch moeilijkere tijden, blijven verwennen. producten ... bij een leverancier op een grootschalige wijze in te kopen. fabrikanten trachten hiertoe het productenpakket te verbreden. zij spelen ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... het online retaillandschap over enkele jaren. de consument beweegt zich steeds meer crosschannel. hij wil naar believen switchen van online naar offline kanalen en vice versa bij de orientatie ... de fysieke winkel heeft nog een dominante positie bij het kopen van schoenen. echter, consumen- ten orienteren zich vaker via internet en kopen ook steeds vaker online. veel winkels hebben daarom inmiddels ...
abnamro.nl
rapport co-creatie 2.indd
... geconsulteerde automobi- listen verwerkten. bij nike kun je je eigen schoenen ontwerpen. iedereen kan app's bedenken voor apple en daarmee geld ... van de afnemer en vergroot dit zijn loyali- teit? en wil hij daarvoor ook extra betalen? de klant staat centraal. 9hype, ... de via push-reclames aan ons opgedrongen massa- geproduceerde producten kopen? dat zou slecht nieuws zijn voor co-creatie bescherming van ...
abnamro.nl
Singapore Poort naar Azi C3 AB pdf
... , zoals vacuuemkoeling, (geconditioneerd) transport, fiscale behandeling, inspectie en etikettering. met coolport changi wil singapore hetzelfde voor azie bereiken wat nederland voor europa op versgebied' ... 80 procent van alle elektronische trans- acties b2b zijn. consumenten kopen online vooral reizen, kleding, schoenen en sportartikelen. arbeidsmarkt de werkloosheid in singapore is erg laag. ...
abnamro.nl
retail sectorupdate fashion pdf
... in online bestedingen aan kleding en schoenen aandeel van online in totale bestedingen aan schoenen en kleding is 4% winkelgedrag consumenten top-5 motivaties online kopen onlinekoper offlinekoper crosschannelkoper winkelen kost ... spreken. zo heeft mango recentelijk onder andere haar logo veranderd omdat ze zich meer wil richten op de volwassen vrouw. om zich te onderscheiden van de grote partijen, ...
abnamro.nl
retail rapport cross channel pdf
... een product te kopen. per sector zijn de verschillen overigens behoorlijk groot. voor elektronica betrekt momenteel consumenten een review bij de aankoop. van de mensen die bijvoorbeeld schoenen kopen, doet ... van mening principe alleen is weggelegd voor unieke producten of merken. voor de rest wil de consument graag kunnen kiezen tussen verschillende merken. op lange termijn verwachten retailers ...
abnamro.nl
|