1 - 10 van 39 voor schuld hulpverlening
kst135173.2s.pdf
... hier aan het bespreken zijn? de vvd-fractie is positief over een goed verankerde minnelijke schuld- hulpverlening op gemeentelijk niveau en goede voorzieningen om mensen te helpen die met de rug tegen ... behangen niet betaald en de ander heeft een dusdanig financieel probleem dat hij in de schuld- hulpverlening terechtkomt. dat is lastig te vangen in een convenant, maar het is ook lastig om ...
www.wsnp.rvr.org
kst135198.2s.pdf
... op het bestrijden van armoede. ik vraag me af of we dit geld voor de schuld- hulpverlening nu voor al dit soort dingen gaan gebruiken. ik wil dat niet. ik vraag de ...
www.wsnp.rvr.org
kst95542.2s.pdf
... . dat is onacceptabel. het amendement-noorman-den uyl (30 300-xv, nr. 39) over de schuld- hulpverlening door gemeenten heeft geen eenmalig karakter. de dekking ervan is structureel bedoeld. een verwijzing naar ...
www.wsnp.rvr.org
Folio tweede kamer
... mogelijke termijn is in dit kader van belang, omdat in dit wetsvoorstel de wachttijd voor schuld- hulpverlening wordt gemaximeerd op 4 weken en op 3 werkdagen ingeval van bedreigende schulden. zoals reeds ...
www.wsnp.rvr.org
kst83713.2s.pdf
... staatssecretaris wordt erkend. in de handreiking integrale schuld- hulpverlening van het lp wordt aandacht besteed aan preventie als onder- deel van de gemeentelijke hulpverlening. door de wet werk en bijstand (wwb) ... om de schuld- hulpverlening weer goed op de rails te krijgen. de heer weekers (vvd) maakt zich ongerust over het feit dat het aantal huishoudens met een problematische schuld fors lijkt ...
www.wsnp.rvr.org
kst130627.2s.pdf
... de heer spekman voor een soort schuld- en boetebelasting voor die bedrijven, waarmee zij een deel van hun winst afstaan voor preventieve maatregelen en schuld- hulpverlening? mijn tweede vraag zou ... aan ondernemers. de kamer van koophandel van friesland neemt deel aan een pilot voor schuld- hulpverlening aan ondernemers. in andere delen van nederland is belang- stelling getoond voor dit initiatief ...
www.wsnp.rvr.org
kst86551.2s.pdf
... dat mensen door een verkokerd haags systeem tussen wal en schip vallen bij schuld- hulpverlening. het is evenwel de vraag wie hier nu precies op aange- sproken kan ... schuld- hulpverlening. dit heeft geresulteerd in de handreiking integrale schuld- hulpverlening. aan de hand hiervan wordt geprobeerd, de gemeenten te bewegen tot een meer uniforme handelwijze op het vlak van de schuld- hulpverlening ...
www.wsnp.rvr.org
Integrale shv en de aanpak van de schuldenproblematiek onder jongeren 080403.pdf
... ongewenst dat mensen voor schuld- hulpverlening aan merkwaardige voorwaarden moeten voldoen, zoals psychotherapie en de cursus boodschappen voor beginners. schuld- hulpverlening is bedoeld om mensen met ... gemeenten zijn zelf verantwoordelijk voor de registratie van schuld- hulpverleningstrajecten. sinds 2001 is een benchmarking schuld- hulpverlening in gang gezet, hetgeen thans bij 25 gemeenten ...
www.wsnp.rvr.org
folio tweede kamer
... minima met en 60 zonder proble- matische schuld, gemeentelijke sociale dienst rotterdam. 3 doelgroepenonderzoek bureau schuld- hulpverlening dordrecht, 2004. 4 schulden naar, nieuwe impulsen ... uitvoering schuldhulpverlening het kabinet stimuleert waar nodig samenwerking tussen de bij schuld- hulpverlening betrokken instellingen. in het wetsontwerp wet maatschap- pelijke ondersteuning (wmo) ...
www.wsnp.rvr.org
kst94912.2s.pdf
... dat gemeenten wacht- lijsten hebben. wat wordt gedaan aan de wachtlijsten in de schuld- hulpverlening? antwoord aangezien schuldhulpverlening valt onder de regie van gemeenten, wordt geen landelijke informatie ... van bijvoorbeeld krediet- verstrekkers op de schuldenaar zijn na een met succes doorlopen schuld- sanering niet meer invorderbaar. ik zie geen reden om de concurrente vorderingen nog ...
www.wsnp.rvr.org
|