1 - 10 van 10 voor afgelopen maand
Belofte ‘Direct geregeld’ draait om verzekeren zoals het bedoeld is
... terug naar haar oorspronkelijke kracht het bieden van topproducten en uitstekende dienstverlening. het afgelopen jaar zette de organisatie sterk verbetering van haar service naar klanten. nieuwe campagne ... afgelopen maanden flink uit. naast telefoon, e-mail en post kunnen klanten al geruime tijd met vragen bija demensenvanohra demensenvanohra , het webcareteam van de verzekeraar. sinds deze maand ...
ohra.nl
OHRA Deposito - Sparen met de zekerheid van een gegarandeerd rendement
... de openingsdatum van het deposito buiten de rentegarantie termijn van een maand ligt, geldt de rentegarantie niet meer. u krijgt 3,00% rente ... een periode van 1 jaar bijgeschreven spaarrekening. is uw deposito afgelopen en is er nog geen heel jaar voorbij? dan wordt de rente bijgeschreven op het moment dat uw deposito is afgelopen, dus einde van het jaar. het depositobedrag zal tegelijk met ...
ohra.nl
Vragen over de OHRA Zorgpas
... ? dan krijgt eerst een polisblad. na ontvangst van uw polis sturen we u binnen een maand uw zorgpas toe. heeft u al ohra? dan blijft uw zorgpas geldig. u krijgt dan ... u binnen een maand uw zorgpas toe. ik heb mijn zorgverzekering opgezegd. wat doe ik met mijn zorgpas? ik heb mijn zorgverzekering opgezegd. wat doe ik met mijn zorgpas? afgelopen, zorgpas niet ...
ohra.nl
Radiocommercial Bom in Eend bekroond met RAB Radio Publieksprijs
... , oftewel hulp bieden aan klanten op cruciale momenten.a de commercial werd in de maand juni al uitgeroepen tot publieksfavoriet. ohra won toen met ruim stemmen. vooral onder jongeren ( ... ging ohra naar haar oorspronkelijke kracht het bieden van topproducten en uitstekende dienstverlening. het afgelopen jaar zette de organisatie sterk verbetering van haar service naar klanten. voor meer informatie ...
ohra.nl
Klanttevredenheid en InCompany onderzoek
... sterk stijgen arnhem, 11 oktober 2011a ohra zag de tevredenheid van haar klanten het afgelopen jaar toenemen. dit blijkt onder meer uit een jaarlijks onderzoek onder 1.600 verzekerden. ... stijging zien van de tevredenheid in vergelijking met voorgaande jaren. dezelfde waardering bleek vorige maand ook uit het incompany 100 klanttevredenheidonderzoek, waar de verzekeraar steeg naar de tweede plaats ...
ohra.nl
Analyse buzzcapture online berichtgeving
... persberichten verzekeraars meeste positieve online berichten arnhem,a 04a november berichtgeving over verzekeraars het afgelopen half jaar zijn de berichten meest positief. dat blijkt uit een analyse van buzzcapture. ... , zodat ze meteen weten waar ze aan toe aan zijn. de verzekeraar ontving vorige maand nog de rab radio awards publieksprijs voor hun radiocommercial rab radio awards publieksprijs voor ...
ohra.nl
Instap AOV - Goede dekking, scherpe premie
... keuring is niet nodig. wij vragen alleen een verklaring dat u tussen nu en de afgelopen 30 dagen niet arbeidsongeschikt bent geweest. andere spelregels die betrekking hebben op het omzettingsrecht ... contracttermijn een jaar en kan ieder moment door u worden opgezegd. de opzegtermijn is een maand. ohra kan behalve in bepaalde gevallen. bijvoorbeeld premie niet betaalt, u onjuiste informatie heeft ...
ohra.nl
Aantrekkelijke premie bij OHRA
... die wij daarvoor in rekening brengen. premietermijn premietoeslag jaar geen halfjaar 3% kwartaal 5% maand 7% a contracttermijn de contracttermijn is standaard drie jaar. bij de aov voor ... naam afsluiten. ieder jaar moeten wij aan de belastingdienst doorgeven hoeveel premie u het afgelopen belastingjaar voor deze verzekering heeft betaald. de uitkering bij arbeidsongeschiktheid wordt belast. op de ...
ohra.nl
AOV no-claimregeling, bouw uw korting op!
... vervalt de no-claimkorting de premiekorting vervalt op de eerste dag van de maand nadat de eigen risicotermijn is afgelopen uitkering voor arbeidsongeschiktheid krijgt. herstelt u weer van uw arbeidsongeschiktheid, dan bouwt ...
ohra.nl
Waarom een tegemoetkomingsregeling beleggingsverzekeringen?
... uitkering op einddatum is. dit noemen wij het beleggingsrisico. slechte resultaten op beleggingsfondsen in de afgelopen jaren is de economische situatie verslechterd. hierdoor zijn veel beleggingsverzekeringen in waarde gedaald. veel ... dieptepunt de koers van 12 maart 2003 door het knappen van de internetzeepbel. in de maand september 2002 daalde de aex zelfs meer dan 20 procent in waarde. een paar ...
ohra.nl
|