1 - 10 van 16 voor bepaalde doelgroep
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... van vervoer en verblijf. natuurlijk hebben reis- organisaties niet alleen richting consumenten een bepaalde meerwaarde. ze creeren volume voor aanbieders van vervoer en accommodatie, marketen het aanbod, ... nauwere samenwerking worden gezocht, met het bouwen van vakantiebelevingen geheel op maat voor de doelgroep van de touroperator. dit betekent vertrouwen in elkaar, risico nemen en winsten delen. ...
ing.nl
Ing Sectorvisie Kledingbranche augustus 2010 tcm7 63473 pdf
... bedrijven zijn heldere, consistente keuze van doelgroep. hierbij wor- den product en of collectie, locatie en winkel(beleving) afgestemd op de doelgroep. elementen binnen het con- cept ... (software) aanwezig te zijn. veel ondernemingen hebben inmiddels de beschik- king over bepaalde software, hoewel functionaliteiten soms enorm verschillen. uiteraard liggen behoeftes en investe- ringsmogelijkheden ...
ing.nl
Ing sectorvisie Installatiebranche juli 2010 tcm7 55411 pdf
... voorkomende strategie productspecialisatie (figuur 9). bedrijven specia- liseren zich daarbij op een bepaalde dienst voor een brede klantengroep, bijvoorbeeld als alleen s-installateur of nog ... installateurs nichemarkt actief waarbij zij een speciaal product ontwerpen voor een specifieke doelgroep. specialisatie leidt duidelijk tot meerwaarde klant en of productspecialisatie leidt duidelijk tot meer ...
ing.nl
Tim_Handleiding_tcm7-55442.pdf
... inzicht in uw inkomsten en uitgaven. in verschillende grafieken ziet u hoeveel bepaalde periode uitgeeft aan bepaalde categorieen, zoals boodschappen' en wonen'. ook ziet oogopslag het verschil tussen ... vergelijkt zichzelf met' op de link alle tim-gebruikers'. als u al een doelgroep heeft ingesteld bevat deze link de geselecteerde kenmerken. het venster vergelijkingskenmerken aanpassen' verschijnt. ...
ing.nl
Goede doelen organisaties (GDO's) worden geconfronteerd met verschillende ontwikkelingen die van...
... en campagne wordt gesproken. kortom, de verschillende sociale netwerksites hebben verschillende eigenschappen die voor bepaalde doelen en doelgroepen effectief zijn. box 1 kwf sta op tegen kanker-campagne sociale ... te ondersteunen via deze nieuwe vorm van media. tabel 2 welke media voor welke doelgroep? leden donateurs vrijwilligers alge- meen publiek magazines x nieuwsbrieven x x kranten x website ...
ing.nl
ING - Kansen voor regionale woningbouw - november 2011_tcm7-97990.pdf
... kopers van een nieuwbouwwoning in een bepaalde provin- cie is woonachtig in dezelfde provincie. veel zoekopdrach- ten naar de term nieuwbouw in een bepaalde provincie zou dus moeten duiden op ... een onderbuikgevoel ontwikkeld en is er geen ge- degen marktonderzoek geweest naar de potentiele doelgroep en hun woonwensen. een projectontwikkeling in een kansrijke regio kan hierdoor nog steeds slecht ...
ing.nl
ING_Zakelijke_dienstverleners_score_ met_sociale_media_november_2010_tcm7-77221.pdf
... , sociale netwerken be- staan uit individuen die samen een groep (kunnen) vormen, waardoor ze een doelgroep worden voor bedrijven en hun producten. aan de andere kant is de focus op de ... verwijst pas door als je bekend staat als leidende onderneming, ondernemer of werknemer binnen een bepaalde niche. om de sociale media strategie te kunnen integreren in de totale marketing strategie, moet ...
ing.nl
Hoteliers profiteren van doordachte inzet sociale media tcm7 70414 pdf
... zijn ook vele dode twitter en facebook pagina's van hotels te vinden. hier komt bepaalde hotels of hotelmerken het helemaal niet haalbaar is een schare fans op te bouwen, omdat ... te zoeken. bij zorgvul- dige keuze van het platform kan tegen relatief lage kosten de doelgroep bereikt worden. een bijkomend voordeel is dat zoeken via sociale media minder statisch personeelsadvertentie, terwijl ...
ing.nl
ING-Tussen-twee-muren-oktober-2012_tcm7-123226.pdf?id 20130327030918
... weggetrokken, maar verhuizen vooral nog steeds richting het online kanaal. deze lijkt op bepaalde momenten bepaalde kopersgroepen beter te voldoen aan de wijze waarop men wenst te winkelen. webshops hebben ... focussen op succesfactoren als het maken van een heldere en consis- tente keuze van de doelgroep en de afstemming hierop van product (assortiment), prijs, personeel en locatie. ook sturen op ...
ing.nl
Storm op komst
... en of alternatieve bestemmingen te vinden. in diverse gevallen worden daarom op een bepaalde locatie verkoopactiviteiten stilgezet, maar draait de werkplaats door. zo ontstaat een uitgedund ... - aantal locaties dealer standards economisch verantwoord en relevant glocal - regionale lokale afstemming op doelgroep benutten van kennis regionaal lokaal integratie (online) technologie van one-size-fits all ...
ing.nl
|