1 - 7 van 7 voor betere keuzes
untitled
... we willen onze klanten een klankbord bieden. relatiebankier zijn. we willen hen bijstaan om verantwoorde keuzes te kunnen maken. wijze helder in doen en laten. samen een boeiende relatie opbouwen. ... op schiermonnikoog wim en hans anker. leugentje om bestwil, of is typische eilandertrots hier een betere omschrijving? iedereen hart woont waddeneilanden weet dat het waar is eens een eilander, altijd ...
frieslandbank.nl
FB jaarverslag financieel 2007 cd.qxp
... statement wij zijn een ondernemende bank. wij doen het uiterste om onze klanten verantwoord keuzes te laten maken. onze helderheid in zeggen en doen geeft zekerheid. friesland bank ... opgenomen in de post waardeveranderingen van financiele instrumenten. deze herrubricering is toegepast vanwege een betere aansluiting met het- geen in de branche gebruikelijk is. de vergelijkende cijfers zijn aangepast. ...
frieslandbank.nl
untitled
... wereld, steeds trouw blijvend aan onszelf. daarbij maken we vanuit onze eigen kracht consequent keuzes klanten altijd ons uitgangspunt. alleen dankzij hen kunnen wij verder blijven bouwen aan ... mille minder brandstof nodig heeft op jaarbasis.' progressie kun je zoeken en vinden in betere slijtvastheid (ook voor de baggerindustrie belang- rijk) ontwikkeling van nog stillere schroeven. hoe stiller ...
frieslandbank.nl
FB jaarverslag financieel 2008 compleet.qxp
... statement wij zijn een ondernemende bank. wij doen het uiterste om onze klanten verantwoord keuzes te laten maken. onze helderheid in zeggen en doen geeft zekerheid. friesland bank n ... 2008 van start gegaan loop van 2008 steeds verder uitgebreid. hiermee bereiken we een betere informatievoorziening voor onze beleggende klanten en een efficientere klantbediening. friesland bank blijft daarnaast fors ...
frieslandbank.nl
· FB corporate jv 08 bw internet.qxp
... niet bezui- nigen. een nog beter servicecenter, een nog betere internetsite, alles ten voordele van efficiency en betere klantbediening. we mer- ken dat onze klanten in steeds mindere ... hectische en confronterende specialisme. traumatische ervaringen uit vrije wil. het vak vereist snelle keuzes met een onze- ker slagingspercentage bij operaties. heel confronterend inderdaad, maar daarvoor deins ...
frieslandbank.nl
untitled
... desnoods de gevangenis in.' jort kelder is journalist, tv-presentator en oprichter van de website betere kantoorknuppel'. het komende jaar komt hij met twee nieuwe programma's op tv (vpro), onder ... ik doorgron- den wat de behoefte en wensen klant en die klant beschermen tegen verkeerde keuzes. als een over- lijdensrisicoverzekering niet nodig is, dan adviseer je die niet. logisch. onze producten ...
frieslandbank.nl
Friesland Bank NV Jaarverslag 2011.pdf
... het proces efficienter en stijgt de datakwaliteit. dit resulteert voor de klant in een kwalitatief betere offerte, waarbij de aanvraagperiode korter is geworden. het gemiddeld aantal fte's licht gedaald totale ... betrokkenheid in de afgelopen (in sommige gevallen vele) jaren en de moed om bij alle keuzes het belang van de klant en de medewerkers voorop te stellen. daarnaast bedankt de raad ...
frieslandbank.nl
|