1 - 9 van 9 voor commerciele televisie
812989_Export Brazilie Binnenwerk.indd
... worden altijd geregistreerd in de buitenlandse valuta. de registratie is verplicht wanneer de commerciele wisselkoers wordt gebruikt voor het overmaken van de winst naar het buitenland, voor ... enkele sectoren zijn buitenlandse investeringen verboden, te weten kernenergie, gezondheidszorg, pers, radio en televisie. hetzelfde geldt voor eigendom van grond in rurale gebieden en eigendom van bedrijven ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... ) relevant geworden. publieke omroepen zijn weliswaar minder afhankelijk van advertentie-inkomsten dan commerciele zenders, maar het budget vanuit de overheid staat onder druk. digitaletv en ... heeft het grootste aandeel met bijna 35%. televisie en internet volgen met een aandeel van respectievelijk netto-mediabestedingen bedroegen voor televisie in totaal eur 906 mln. in2004hadinternetnogmaar2% ...
abnamro.nl
VOS_Televisie_en_Radio.pdf
... aan tv-reclame. n het aandeel van televisie en radio in de totale netto mediabestedingen is al langere tijd vrij stabiel rond respectievelijk 9%. commerciele zenders zien hun inkomsten dalen ster komt met een min van 16% veel lager uit. n bijna de helft van de nederlandse kabelabonnees ont- vangt medio 2009 digitale televisie. dit ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... aan tv-reclame. n het aandeel van televisie en radio in de totale netto mediabestedingen is al langere tijd vrij stabiel rond respectievelijk 9%. commerciele zenders zien hun inkomsten dalen ster komt met een min van 16% veel lager uit. n bijna de helft van de nederlandse kabelabonnees ont- vangt medio 2009 digitale televisie. dit ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2006.pdf
... koppelen. deel 2 mediasegmenten omroepen tv-stations 24 toenemende interactiviteit zowel de commerciele als de publieke omroepen hebben interactieve mogelijkheden. voor de publieke omroep is ... fungeerden puur als distributeurs van signalen. vanaf eind november analoge ethersignaal om televisie te kijken uitgeschakeld. de digitalisering van infrastructuren leidt tot concurrentie tussen de ...
abnamro.nl
Media_rapport_2010.pdf
... voor courantenpubliciteit (cebuco); - tijdschriften nederlands uitgeversverbond (nuv); - buitenreclame platform buitenreclame exploitanten (pbe). televisie nieuwe dynamiek door afnemend bereik vanwege de hoge impact van ... (voorheen beone); n een groot aantal kleinere regionale en lokale commerciele zenders. de commerciele radiozender q-music is marktleider bij interessante marketingdoel- groepen ...
abnamro.nl
vos-media_technologie.pdf
... overzicht opgenomen, omdat zij voornamelijk eigen kranten druk- ken en weinig commerciele omzet boeken. naar omzet gemeten hebben beide een vergelijkbaar marktaandeel van circa ... commerciele zenders uit sponsoring van programma's gegroeid naar eur 118 miljoen. de non-spot reclame heeft daarmee een aandeel totale televisiebestedingen. het aandeel van huishoudens dat beschikt over digitale televisie ...
abnamro.nl
retail rapport cross channel pdf
... de bijbehorende webpagina direct opgeroepen radio en televisie nemen af in het bewuste' zoekproces vallen traditionele massamedia als radio en televisie terug naar de minst gebruikte categorieen. ... cross channel retail de toekomst 2.1 commerciele kansen voor retailers het nieuwe koopgedrag van de cross channel consument biedt veel commerciele mogelijkheden voor fysieke retailers, fabrikanten en ...
abnamro.nl
media branche televisie radio pdf
... commerciele zenders uit sponsoring van programma's gegroeid naar eur 118 miljoen. de non-spot reclame heeft daarmee een aandeel totale televisiebestedingen. het aandeel van huishoudens dat beschikt over digitale televisie ...
abnamro.nl
|