1 - 10 van 19 voor consumenten ervaren
ING Metaal zoekt meerwaarde in duurzaam ondernemen mei 2011 tcm7 87771 pdf
... ranciers aan onder meer de bouw, machine en apparatenindus trie, metaaltoeleveranciers, automotive, overheid en consumenten. toegepast om kostenvoordelen mee te behalen (zoals via een reductie van energiegebruik), waardoor ... voor een duurzame bedrijfsvoering in het verleden meer als last dan als lust zagen, ervaren zij nu vaker de positieve kanten van deze ontwikkeling. ten opzichte van het ...
ing.nl
ING Krimp bouwsector duurt voort december 2010 tcm7 79576 pdf
... activiteit goed te kunnen uitvoeren. de concurrentie zal immers hevig klant wenst toegevoegde waarde te ervaren. belangrijk blijft om datgene te doen waarin u als bedrijf echt goed in bent of ... - woningen halverwege 2010 tijdelijk was. een enorme verdere opleving zit er echter niet in. het consumenten- vertrouwen is nog steeds negatief, niet iedereen is gerust op het herstel van de arbeidsmarkt ...
ing.nl
ING - Voorzichtig-omzetherstel-bouwmarkten-januari2011_tcm7-80509.pdf
... ) te hoeven inkrimpen in het dhzassortiment. voor consumenten is het assortiment al jaren belangrijkste aspecten bouw markt te kiezen (zie tabel 3). veel consumenten wensen een ruime keuze en dat betekent veel ... afgelopen vijf jaar met 13% toegeno men tot ruim 2.600 m . de kleinere bouwmarkten ervaren de grootste problemen om hun rendement op peil te houden en hun marktaandeel daalt dan ...
ing.nl
dwl ING Economie Noordoost Brabant groeit gematigd november 2010 tcm7 77487 pdf
... is het herstel broos. de overheidsstimuleringen slaan volgend jaar om in bezui- nigingen, terwijl consumenten nog altijd terughoudend zijn. aangezien de private sector het stokje nog niet volledig kan ... zijn van binnenlandse con- sumptie, zoals de horeca en de detailhandel, blijven om- zetdruk ervaren. nu het economisch herstel zich aandient en kabinetsplannen zijn gepresenteerd, kan de consument ...
ing.nl
ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... de negatieve ontwikkeling van de koopkracht, die de consu- mentenbestedingen drukt. tevens blijft het consumenten- vertrouwen negatief. de hevig opgelaaide zorgen omtrent de internationale schuldencrisis helpen hierbij niet. ... beleving en de juiste collectie in de winkel brengen, onder- steund door kundig en ervaren personeel. voor partijen die geen of minder mogelijkheden zien om zelf op internet ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... resultaten rekening moeten houden. raamt de omzet in kleding dit jaar schoenen koopkrachtplaatje weerhoudt consumenten volgend jaar van hogere bestedingen aan kleding en schoenen. teruglopende verkopen zijn overigens niet ... juiste (shop)beleving en het juiste assortiment in de winkel, ondersteund door kundig en ervaren personeel. een optie is daarbij sterke niche te kiezen. op deze wijze toekomst ...
ing.nl
Woonboulevard 2 0 tcm7 101849 pdf
... stilstaande woningmarkt, dalende koopkracht en een duikeling in het consumentenvertrouwen leiden ertoe dat consumenten structureel minder uitgeven aan woninginrichting. woonwinkels krijgen het moeilijker resulterend in toenemende leegstand ... lastiger voor aanbieders van meubels. gezien het feit dat het zien, voelen en ervaren van het product een belangrijk onder- deel van het koopproces is, lijkt een ...
ing.nl
Introductietekst
... lijden onder een verder dalend vertrouwen van consumenten. waar exporterende sectoren in 2010 profiteerden van een oplevende wereldhandel heb- ben winkeliers nog nauwelijks enig herstel ervaren. marges blijven daarbij onder druk staan ...
ing.nl
Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... opgeheven en zal de productie hier figuur 2 omzet winkels in kleding en consumenten- vertrouwen (indicator cbs seizoensgecorrigeerd) omzet kleding (groei in %) consumentenvertrouwen consumentenvertrouwen omzet kleding figuur ... is een ander aspect dat consumenten momenteel nog tegenhoudt te kiezen voor online aanschaf; de mogelijk- heid om kleding te passen en te ervaren. vlak wordt echter gewerkt ...
ing.nl
Crash in autoverkopen tcm7 96995 pdf
... de totale kostprijs van een auto eerder zijn gestegen dan gedaald. consumenten willen een nieuwe auto kunnen zien, rijden en ervaren, waardoor de noodzaak voor showrooms of bijvoorbeeld experience cen- ters ... auto's dat de daadwerkelijke transactie vrijwel altijd offline plaats vindt. voor consumenten spelen inruil, maar ook zien en ervaren net zo'n grote rol bij een gebruikte auto als bij aanschaf ...
ing.nl
|