1 - 3 van 3 voor emotionele schade
Ing Sectorvisie Kledingbranche augustus 2010 tcm7 63473 pdf
... op cijfers worden aangestuurd over andere competenties moeten beschikken dan medewerkers traditionele en meer emotionele manier werken. ook geldt dat verkopers van leveranciers in toenemende mate te maken ... haar directeuren of werknemers aanvaardt enige aansprakelijkheid voor enig direct of indirect verlies of schade voortkomend uit het gebruik van (de inhoud van) deze publicatie alsmede voor druk- ...
ing.nl
Aankoopindicator V2 Alex nieuw voorbeeld
... verwachte aankoopprijs het is natuurlijk altijd lastig om een precieze aankoopprijs te voorspellen, vanwege de emotionele factor aan twee kanten - de kant van de verkoper 'hoe graag wil de verkoper ervan ... wij nemen nvm erkende makelaar van iblue makelaars. iblue makelaars is niet aansprakelijk voor enige schade (van welke aard dan ook) die voortvloeit uit het gebruik, op welke wijze dan ook ...
ing.nl
2013-jaar-van-de-waarheid-voor-autodealer_tcm7-123331.pdf?id 20130327043646
... krijgen bij de keuze van de zakelijke berijder. lage bijtelling wint het van emotionele aspecten en merkloyaliteit. aantallen omlaag in 2013 consequentie van de economische situatie en bezuinigings ... haar directeuren of werknemers aanvaardt enige aansprakelijkheid voor enig direct of indirect verlies of schade voortkomend uit het gebruik van (de inhoud van) deze publicatie alsmede voor druk- ...
ing.nl
|